Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vecāki liek saviem bērniem Ziemassvētku vecītim uz svētkiem lūgt Lexus automašīnu

Lai kaut ko iegūtu, citreiz vajag izvēlēties vistiešāko veidu!

Lexus ir izveidojis savu 2016. gada Ziemassvētku reklāmas kampaņu. Šī kampaņa ir dažādi īsi reklāmas rullīši, kuros pieaugušie manipulē ar saviem bērniem, liekot viņiem lūgt Ziemassvētku vecītim šajos Ziemassvētkos atnest Lexus.

Tas nozīmē, ka vecāki dara visu, lai Ziemassvētku vecītim tiktu nodots šis vēstījums pēc Lexus. Tas notiek dažādos veidos: mamma raksta bērna vietā vēstuli vecītim, tētis iejaucas meitas video sarunā ar Ziemassvētku vecīti un daudzi citi veidi.

Bet mazliet apstāsimies šeit. Patiesībā tāpēc, ka Ziemassvētku vecītis ir vienīgais, kurš pamet Ziemeļpolu vienreiz gadā, tomēr visu laiku redzot, ka tas ir viegli sasniedzams, tas nogalina visu radīto šī tēla mistiskumu. Tāpēc vai tiešām ir noteikums, ka tikai bērni var sazināties ar Ziemassvētku vecīti? Vai pieaudzis vīrietis vai sieviete nevar tieši pajautāt pēc mašīnas vai kādas citas kārotas lietas?

Vēl viens iemesls, lai apspriestu šo kampaņu: Vai Lexus ir norunājis kādu darījumu ar Ziemassvētku vecīti par to, kā viņš saņems noteiktu skaitu automašīnu un izdalīs tās kā dāvanas? Vai citiem ražotājiem arī ir tāda pati noruna? Nepieciešama vēl kāda paskaidrojoša reklāma šai kampaņai, lai saprastu tās jēgu un vēstījumu.

Ir savādi, kā Lexus pilnībā nerīkojas pēc ierastā Ziemassvētku scenārija, kas runā par ģimenes kopā būšanu. Lexus brutāli savā reklāmas kampaņā izmanto bērnus, lai to vecāki saņemtu bezmaksas automašīnas no Ziemassvētku vecīša. Šī reklāmas kampaņa ir cietsirdīga.

“Brīvdienas bērniem ir maģisks laiks, bet šī gada kampaņa atgādina visiem, ka, neskatoties uz vecumu, neviens nav pārāk vecs, lai vēlētos,” norāda Lexus mārketinga direktors Braiens Smits (Brian Smith). “Bērni ir tā paaudze, kas visvairāk tiek saistīta ar Ziemassvētku vecīti un ar ko arī tie veido komunikāciju, pieaugušie Ziemassvētku vecīti nevar tik viegli sasniegt, tāpēc mūsu kampaņas mērķis ir norādīt, ka ģimene var kopīgi sadarboties, lai visi Ziemassvētkos iegūtu kāroto.”

Apskatiet piecus reklāmas rullīšus šeit: