Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vides reklāmas nozīmība

Tās veidi un pielietošana

Ļoti bieži ir novērots, ka, sastādot reklāmas budžetu, lielāka uzmanība tiek pievērsta tieši tradicionālajiem medijiem kā prese, radio, televīzija, internets. Bet viens no svarīgākajiem reklāmas veidiem ir tieši vides reklāma, kuru ikviens cilvēks ieraugot, nemaksā ne par elektrību, ne par televīzijas kanāliem, ne par preses izdevumu, ne par interneta pieslēgumu. Šie faktori arī ir jāņem vērā, jo, izmantojot kādu reklāmu, svarīgi lai to pamana pēc iespējas vairāk cilvēki.

Ja ar tradicionālo mediju reklāmām viss ir saprotams, piemēram, tiek veidots videosižets vai radio džingls, vai banneris kādā no mājas lapu portāliem, tad ar vārdu “vides reklāma” var paskaidrot dažādi. Šoreiz mēs mēģināsim jums vairāk iepazīstināt ar šo reklāmas veidu.

• Auto aplīmēšana

Katram uzņēmumam ir automašīna, kuru izmanto darba vajadzībām. Katru dienu tā nobrauc vairākus kilometrus, katru reizi to redz lielākā cilvēku daļa, gan paši autobraucēji, gan arī gājēji. Tieši tādēļ, lai reklāma nebūtu tik uzbāzīga, pirmais, ko vajadzētu veikt uzņēmumam – aplīmēt darba automašīnu gan ar sava uzņēmuma kontaktinformāciju, gan arī ar savu piedāvājumu, kas atšķiras no pārējiem uzņēmumiem. Lai jūsu auto tiktu aplīmēts, tiek veikti sekojoši darbi:
– maketa izstrāde uz automašīnas,
– līmplēves drukāšanas process uz lielformāta digitālās drukas printera vai arī tiek sagatavotas ploteruzlīmes,
– aplīmēšanas process.
Garantija šiem darbiem tiek dota līdz diviem gadiem, tas ir atkarīgs no līmējamo materiālu kvalitātes!
Ja uzņēmums vēlas vairāk izcelties uz pārējo automašīnu fona, tad iespējams arī aplīmēt automašīnu no A līdz Z (ja notiek kādas izmaiņas, tad līmplēvi iespējams noņemt un automašīna būs tāda pati, kāda tā bija pirms aplīmēšanas).

• Reklāmas plakāti

Šis ir viens no vairāk izmantojamiem veidiem, proti, pārsvarā tiek izmantoti materiāli kā
– banneris (PVC materiāls) uzņēmuma kontaktinformācijas izvietošanai, akciju piedāvājums,
– tīkla banneris, kuru pārsvarā izmanto iekštelpās,
– stingas faktūras audums,
– karogi.
Sagatavošanas darbi tiek veikti līdzīgi – reklāmas plakāta makets un drukāšana.

• Skatlogu noformēšana

Izmantojot dažādu krāsu līmplēves vai arī nodrukājot kādu pilnkrāsas bildi, koši, spilgti, krāsaini var noformēt kādu no skatlogiem. Līmplēves var izmantot visdažādākās – tas ir atkarīgs no laika termiņa, cik ilgi jūsu vēlamajai informācijai uz skatloga ir jāturas. Maksimālais laiks ir 1 gads.

• Grīdas uzlīmes

Viens no visefektīvākajiem dažādu akciju, konkursu, izpārdošanu informācijas pasniegšanas veidiem ir grīdas uzlīmju izmantošana. Jo netradicionālāks reklāmas veids, jo ievērojamāks. Uz specializētas uzlīmes tiek uzdrukāta konkrētā bilde vai teksts, kurš 2 līdz 6 mēnešus vai pat gadu (tas ir atkarīgs no konkrētā materiāla) informēs par kādu no akcijām, kuras ļoti bieži izmanto vairāki Latvijas uzņēmumi.

• Reklāmas planšetes

Ļoti bieži uzņēmumi savas informācijas pasniegšanai izmanto arī reklāmas planšetes – uz biezāka materiāla (no 1 līdz 10 mm) tiek uzlīmēta nodrukāta bilde, kuru var izvietot āra apstākļos vai iekštelpās. Interesants pasniegšanas veids, ja tiek izgriezta kāda noteikta kontūra un uz tās uzlīmēts vai nu kāda cilvēka portrets, priekšmets un citi varianti.

Tas bija tāds neliels ieskats par vides reklāmas pielietošanu katrā uzņēmumā. Plānojot reklāmas budžetu, tagad jums būs iespēja vairāk padomāt arī par šādiem reklāmas veidiem, jo potenciālie un arī pastāvīgo klienti plašajā reklāmas uzrakstu un attēlu pasaulē ievēro tos netradicionālākos un dažādākos reklāmas pasniegšanas veidus, ko var tieši panākt ar vides reklāmu. Tikai jārēķinās arī ar to, ka vides reklāma izmaksās samērā dārgi (kvalitāte nosaka atbilstošo cenu), jo mūsdienu tehnoloģijas ļauj strādāt ar krāsām, kuras ir noturīgas pret apkārtējās vides iedarbību, saules ultravioletajiem stariem, līdz ar to vēlamais attēls neizbalē un saglabā krāsas košumu. Tomēr, kas neriskē , tas nevinnē! Svarīga ir ideja un tad jau ražotāji to izgatavos pēc jūsu ieceres!

Autors: SIA „Latsign” mārketinga vadītāja Monta Cine
Foto: Davide Guglielmo/ http://www.freeimages.com/photographer/brokenarts-31507

Komentāri