Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“WhatsApp” kļūst par bezmaksas pakalpojumu; joprojām neizmantos reklāmas

Uzņēmumam ir sava vīzija par iespējām, kā gūt peļņu

Mobilās ziņapmaiņas pakalpojuma “WhatsApp” pārstāvji ir paziņojuši, ka atcels lietotnes abonēšanas maksu, padarot šo pakalpojumu bezmaksas ikvienam tā lietotājam. Pat vairāk – tas lietotājiem nesāks rādīt trešo pušu reklāmas, lai gan “Whatsapp” ir radusies ideja par to, kā veidot labāku savienojumu starp lietotājiem un uzņēmējiem.

Par to “WhatsApp” komanda paziņoja savā oficiālajā blogā, piebilstot, ka tiks ieviestas izmaiņas, kas atcels maksu, kura tika piemērota dažiem lietotājiem pēc gada aplikācijas lietošanas.

“Daudzus gadus mēs esam lūguši pēc pirmā gada dažus cilvēkus maksāt nodevu. Tagad, kad pieaugām, sapratām, ka šī pieeja nav strādājusi pārāk labi,” teikts paziņojumā.

Abonēšanas maksa tiks noņemta dažādām “WhatsApp” versijām “tuvāko nedēļu laikā”. Tāpat kompānija atzīst, ka abonēšanas maksas atcelšana un vienīgā ienākuma avota zudums pastiprinās jautājumus par reklāmu ieviešanu. Tomēr, uzņēmumam par to ir atšķirīga ideja.

“Sākot ar šo gadu, mēs pārbaudīsim instrumentus, kas ļaus lietotājiem izmantot “WhatsApp”, lai sazinātos ar uzņēmumiem un organizācijām, ar kurām viņiem ir nepieciešama komunikācija. Tas varētu nozīmēt, ka cilvēkam būs iespēja sazināties ar savu banku par to, vai nesenais darījums bija krāpniecisks, vai ar aviokompāniju par nokavēto lidojumu. Mēs visi saņemam šāda veida ziņas – caur īsziņu palīdzību un telefona zvaniem – tāpēc mēs vēlamies pārbaudīt jaunus instrumentus, lai padarītu šādu saziņu vieglāku izmantošanai “WhatsApp”, vienlaikus sniedzot jums pieredzi bez trešo pušu reklāmām un spama,” turpināts ierakstā.

2014. gada februārī uzņēmumu “WhatsApp” iegādājās kompānija “Facebook”. Kā teikts ierakstā, pašlaik “WhatsApp” ir “gandrīz” viens miljards lietotāju.

Foto: Microsiervos / https://www.flickr.com/photos/microsiervos/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Komentāri