Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

X

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
3.3 10 Vāji...

Šī noslēpumainā vides reklāma rada patiesu neizpratni par to, ko tad īsti tā reklamē. Ne plakāta teksts, ne arī vizuālais noformējums nenes pilnvērtīgu vēstījumu, atklājot vien to, ka sākusies izpārdošana. Arī krāsu kods nav tik spēcīgs, lai vienkāršs garāmgājējs to spētu asociēt ar kādu konkrētu zīmolu – tas drīzāk atgādina variāciju par Lietuvas karogu.

Ņemot vērā to, ka fotogrāfija tika tverta garāmbraucot, tā nepilda nepieciešamo funkciju, jo, pat, ja blakus vai otrā pusē ir paskaidrojoša reklāma, garāmbraucējs to nav spējīgs saskatīt. Protams, var domāt, ka vides reklāma attiecināma uz blakus esošo tirdzniecības centru, taču kā cilvēks par to nevar būt pilnībā drošs.

Reklāma ir rosinoša un noteikti uzrunā šopaholiķus, taču arī viņiem drošvien radīsies jautājums – kurp doties?

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,