Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

XL energy: Līderis nakts dzīvē

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
4.2 10 Viduvēji

Enerģijas dzēriena XL energy vides reklāma jau izraisījusi sabiedrības sašutumi par atklātajiem skatiem, un reklāmu pat varētu dēvēt par vulgāru. Ieraugot šo monumentālo vides reklāmu, daudzi rīdzinieki nekavējās izteikt savas domas par tās neatbilstību pilsētvidei, kurā ik dienu reklāmā attēlotā trūcīgi ģērbtā sieviete pavīd arī gar bērnu acīm.

Protams, šī reklāma piesaista cilvēku uzmanību, taču nevarētu teikt, ka šāda publicitāte atstāj pozitīvu iespaidu uz zīmola tēlu. Vides reklāmas vēstījums ir neizprotams, un pirmajā acumirklī nevar saprast, kas ir promotējamā prece. Atklātais sievietes fotoattēls negatīvi ietekmē arī uzņēmuma Rīgas satiksme tēlu, jo tieši skolēni ir tie, kas ikdienā visbiežāk pārvietojas ar sabiedrisko transpotru, un rodas jautājums – vai pilsētas autobuss ir īstā vieta šādai reklāmai?

Pārsteidz ne tikai reklāmas neatbilstība vietai, kur tā izvietota, bet arī tās neizteiksmīgais noformējums, kas izskatās diezgan diletantiski un nesintezējas ar reklāmas centrālo tēlu – erotiski attēloto sievieti.

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,