Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Zīmols Nestle iesaistās kosmētikas nozarē

Nestle uzsāk sadarbību ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker

Pasaulē lielākais pārtikas uzņēmums Nestle  vienojies ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker  par kopuzņēmuma izveidi. Sīkāka informācija par projektu izpausta netiek, bet zināms, ka jaunā uzņēmuma lielākā daļa nonāks Nestle  īpašumā.

Guthy-Renker  nodarbojas ar kosmētikas ražošanu, tostarp uzņēmuma portfelī ietilpst viens no vislabāk pārdotajiem zīmoliem – Proactiv.

Eksperti norāda, ka Nestle  jau sen ir ieinteresēta sadarbībā ar šo brendu – tiek lēsts, ka pārtikas ražotājs vēlējies zīmolu atpirkt. “Proactive kļūs par lielisku papildinājumu Nestle,” vērtē bankas Vontobel  analītiķis Žans -Filips Bertši.

Šī nav pirmā reize, kad Nestle  paudusi ieinteresētību vadošajos kosmētikas zīmolos. 2014. gadā kompānija iegādājās Kanādas farmācijas kompānijai Valeant Pharmaceuticals Inc.  piederošos ādas kopšanas kosmētikas zīmolus Restylane Perlane  un Emervel. Šie produkti tiek ražoti zem zīmola Nestle Skin Care SA.

Amerikāņu kompānija Guthy-Renker  ir dibināta 1988.gadā. Zīmols specializējas kosmētisko līdzekļu ražošanā,un tā portfelī ietilpst tādi brendi kā Sheer Cover, Meaningful Beauty, Proactiv un citi.

Foto: Gero Sánchez/https://www.flickr.com/photos/gerosanchez//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/