• Posted in:

    “Volvo”: Ukrainas karš parāda, ka uzņēmumiem ir jābūt gataviem uz visu

    Zviedru automašīnu ražotāja “Volvo” grupas priekšsēdētājs Karls Henriks Svanbergs publiski paudis, ka uzņēmumiem visā pasaulē ir jādomā par to, kā kara rezultātā izskatīsies jaunā “pasaules kārtība”. Pēc viņa teiktā, karš Ukrainā ir uzsvēris, cik svarīgi ir, lai uzņēmumi būtu gatavi visam. Viņš iesaka uzņēmumu vadītājiem būt reālistiskiem par ilglaicīgo kara ietekmi. Neviens no mums nezina, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Volvo izvēlas pielāgot auto cilvēku pārpilnām ielām

    Volvo nācis klajā ar jaunu reklāmas kampaņu, mainot uzskatus gan par drošību, gan ātrumu, novērtējot mūsdienu cilvēku piepildītās ielās. Volvo autoražotājs, sadarbojoties ar Zviedrijas reklāmas aģentūru Forsman & Bodenfors, izstrādājusi kampaņu, kuras galvenais skatupunkts vērsts uz pasauli 2020. gadā. Reklāmas rullītī, skatoties caur nākotnes vīziju prizmu, drošība izvēlēta par galveno vērtību. Nevienam nevajadzētu tikt nogalinātam […]

    Lasīt tālāk