Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kurā no sociālajiem medijiem vislabāk izvietot reklāmu?

Sociālo mediju plusi un mīnusi

Sociālo mediju reklāmas ir izcila taktika, lai papildinātu savus mārketinga pasākumus – nav svarīgi, kādā nozarē strādā uzņēmums, jo sociālie mediji ir instruments, kādu ikdienā vajadzētu izmantot visiem uzņēmumiem, lai mijiedarbotos ar patērētājiem.

Tiesa gan, katram sociālo mediju portālam ir savas stiprās un vājās puses, un tās apzinoties, ikvienam ir iespējams atrast savam produktam piemērotāko mediju. Zemāk ir minēti svarīgākie reklāmas izvietošanas plusi un mīnusi četrās galvenajās sociālo mediju platformās, kuras izvērtējot, var izveidot efektīvu reklāmas kampaņu.

LinkedIn

Ieguvumi: Viens no lielākajiem iegumumiem, izmantojot LinkedIn, ir tās lietotāju bāze, kas galvenokārt sastāv no biznesa profesionāļiem. Šajā portālā uzņēmuma reklāmas vienmēr redz uz biznesu orientēti cilvēki. Tāpat kā Facebook, uzņēmums ikreiz var savai reklāmai izvirzīt mērķauditoriju pēc dažādām kategorijām, piemēram, amata vai atrašānās vietas.

Zaudējumi: No šī medija nevar reklāmai sagaidīt augstas klikšķu likmes. Taču, ja uzņēmumam galvenais ir kvalitāte, lietotāji šajā portālā ir daudz vairāk kvalificēti nekā citos sociālo mediju tīklos. Vēl viens negatīvs aspekts, izmantojot LinkedIn, ir reklāmas kampaņu augstās izmaksas. Reklāmas devējam ir normāli samaksāt četrus vai piecus ASV dolārus par klikšķi, taču tādējādi uzņēmuma bizness saniedz augstākās kvalitātes auditoriju.

Twitter

Ieguvumi: Šī sociālo mediju platforma ļauj mērķēt cilvēkus, balstoties uz viņu pašreizējām interesēm. Katru reizi, kad kāds mikroblogošanas vietnē veic ierakstu un pievieno tam kādu haštagu jeb mirkļbirku, jums ir iespēja viņus pievienot reklāmas mērķauditorijai. Vēl viena iespēja, kā mērķēt uz konkrētu auditoriju, ir uz kāda lietotāja rēķina – ir jāatrod kāds, piemēram, nozares speciālists, un tālāk reklāmas kampaņu var virzīt šī cilvēka sekotājiem.

Zaudējumi: Pat ja Twitter ir lieliska vieta, kā ar ar atslēgvārdiem un mirkļbirkām atrast mērķauditoriju, šķirot cilvēkus pēc interesēm nav nemaz tik viegli. Izvēloties šo kategoriju, reklāmas kampaņas nemaz nebūs tik efektīvas, jo Twitter ietver milzīgu nozari. Šī sociālo mediju platforma būs lieliska vieta, kur reklamēties, kad tā paplašinās savas reklāmu kategorijas.

Facebook

Ieguvumi: Facebook ir pieejama lielākā auditorija ar vairāk nekā 1,19 miljardiem reģistrētu lietotāju. Galvenais reklāmas izvietošanas pluss šajā portālā ir reklāmas redzamība, ko Facebook var sniegt ikvienam uzņēmumam. Tas padara Facebook par lielisku izvēli mazajiem uzņēmumiem. Ar iespēju reklamēties, pamatojoties uz atrašanās vietu, jūs viegli varat palielināt savu sasniedzamību. Atšķirībā no LinkedIn, tas ir ļoti rentabls risinājums. Par reklāmu dienā ir iespējams tērēt mazāk kā vienu ASV dolāru.

Vēl viens Facebook pluss ir viņu uzlabotās mērķauditorijas atlases iespējas. Kad reklamējieties Facebook, ir iespēja izvēlēties mērķauditoriju, pamatojoties uz sešām dažādām kategorijām – atrašanās vietu, dzimumu, interesēm, attiecību statusu, darba vietu un izglītību. Tāpat šī sociālo mediju platforma ļauj izveidot vairākus reklāmas variantus un izmantot to, kurai ir vislielākā atsaucība. Tas uzņēmumam sniedz ļoti vērtīgu informāciju attiecībā uz katras reklāmas efektivitāti.

Zaudējumi: Facebook reklāmai ir tikai viens būtisks trūkums, ko vajadzētu paturēt prātā – dati, kurus Facebook nodrošina par reklāmas efektivitāti, ir diezgan niecīgi, salīdzinot ar citām vietnēm.

Google+

Ieguvumi: Kopš meklētājprogrammu gigants ir izveidojis šo sociālo mediju platformu, nav brīnums, ka viņš tam ir pievienojis SEO priekšrocības. Jebkura darbība uzņēmuma mājaslapā tiek aprēķināta, lai optimizētu uzņēmuma meklēšanas rezultātus. Cilvēki, kuri izmanto Google+, lielākoties ir tehniski orientēti, salīdzinot ar vietņu Facebook vai Twitter lietotājiem. Ja uzskatiet, ka šī jums ir pareizā auditorija, Google+ būs īstā vieta, kur izmantot savu mārketinga taktiku.

Visvairāk unikālo aspektu šī medija reklāmām ir tajā, ka reklāmas devējs nemaksā par reklāmu, ja kāds uz tās neuzklikšķina. Viņš maksā tikai par tik daudz klikšķiem, cik iegūst. Vēl liels pluss ir iespēja reklāmai parādīties Google reklāmas tīklā, kas ievērojami palielina reklāmas sasniedzamību.

Zaudējumi: Šis sociālo mediju tīkls nav saņēmis tik lielu lietotāju iesaisti kā pārējie trīs sociālie mediji, kas minēti šajā ierakstā. Google+ ir tikai 540 miljoni lietotāju, un salīdzinot ar citiem portāliem, tas ir ļoti maz. Tas arī neatbalsta papildu mērķauditorijas atlases iespējas, kā to dara, piemēram, Facebook. Šeit ir ļoti ierobežojoša veicināšanas politika, bez konkursu vai dāvināšanas iespējām, kas daudzus uzņēmumus attur no reklāmas izvietošanas. Labākais veids, kā jūsu bizness var izmantot šo vietni, ir tās SEO funkcija.

Foto: Andreas Eldh/ https://www.flickr.com/photos/eldh// https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/