Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kura vērošanai veltīti 10,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls jūnijā – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāli 8TV un TV6, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 4,1%. Konsolidētās TV skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “de […]
Aktuāli
-
-
Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,5%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls maijā bija LTV7, kura vērošanai veltīti 8,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Skatītāko konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Slovākija” […]
-
Publiskots maijā apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops liecina, ka maijā skaitliski ievērojamākais auditorijas kāpums gan kopējā statistikā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm novērojams vietnei sportacentrs.com. Savukārt, apmeklējumā no datoriem vienīgais pieaugums vērojams portāla lsm.lv auditorijā. Kopējā statistika Kopējā statistikas topa pirmais piecinieks turpina saglabāties nemainīgs – delfi.lv ar 808 000 Real Users […]
-
Aprīlī apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops liecina, ka aprīlī gan apmeklējumā no visām platformām kopā, gan no datoriem piecas apmeklētākās vietnes savas pozīcijas saglabājušas nemainīgas. Skaitliski ievērojamākais auditorijas kāpums no visam platformām kopā manāms portālam apollo.lv, savukārt, no mobilajām ierīcēm lielākais lietotāju skaita pieaugums novērojams portālam grani.lv. Kopējā statistika un apmeklējums […]
-
2023.gada rudenī un 2024.gada ziemā vismaz reizi dienā klausījušies vidēji 63,5% jeb 965 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 85,3% jeb 1 miljons 297 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. 2023.gada rudens un 2024.gada ziemas pētījuma periodā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai […]
-
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē. Pārdošanas speciālisti atzina, ka arvien lielāku lomu nozarē ieņem digitālais saturs un digitālie pakalpojumi. Saturs kā pārdošanas atslēga Konferenci atklāja izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu […]
-
Saskaņā ar aptauju, 42 % Latvijas iedzīvotāju ir veikuši pirkumu, pateicoties internetā redzētai reklāmai. Tikmēr 54 % atzīst, ka, lai arī ir kļuvuši ieinteresēti kādā produktā, pateicoties noteikta uzņēmuma izvietotam reklāmas banerim, beigu beigās to nolēmuši iegādāties citur. Mediju stratēģis un stratēģiskās plānošanas mediju aģentūras “Sparta Media” izpilddirektors Ritvars Macieša stāsta, ka tas, ka teju […]