Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Digitālais mārketings

Pakalpojumi

Mārketings vienmēr ir bijis cieši saistīts ar saziņu ar auditoriju pareizajā vietā un īstajā laikā. Mūsu sabiedrība mainās elpu aizraujošā tempā un arvien straujāk, ko pierāda tas, ka revolucionāro pārmaiņu iespaidā uzņēmuma pasniegšanas paņēmieni ir mainījušies, un līdz ar to transformāciju piedzīvojusi arī mārketinga vide, masveidā tradicionālos medijus nomainot pret digitālajiem. Spilgtas krāsas, lielformāta attēli, informatīvas grafikas – tās ir tikai dažas no tendencēm, kuras piedāvā tehnoloģiju attīstība. Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā aizvien izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības.

Mūsdienu pasaulē mainās patērētāji un līdz ar to ne tikai patērētāju iepirkšanās paradumi, bet arī informācijas meklēšanas veidi un attieksme pret tiem. Attiecīgi uzņēmumiem ne tikai jāpielāgojas un jāprot prasmīgi izmantot digitālā mārketinga komunikācijas kanālus, bet jābūt soli priekšā, plānojot to realizācijas stratēģijas un plānus.

Digitālais mārketings aptver visus mārketinga pasākumus, kuros tiek izmantota elektroniska ierīce vai internets. Uzņēmumi izmanto digitālos kanālus, piemēram, meklētājprogrammas, sociālos medijus, e-pastu un citas vietnes, lai izveidotu savienojumu ar pašreizējiem un potenciālajiem klientiem.

Lai arī varētu apgalvot, ka tradicionālais mārketings un digitālais mārketings ir faktiski viens un tas pats, pastāv dažas atšķirības. Digitālo mārketingu nosaka daudzu kanālu izmantošana, lai izveidotu savienojumu ar klientiem tur, kur viņi pavada lielu daļu laika – tiešsaistē.

Digitālā mārketinga speciālisti ir atbildīgi par zīmola atpazīstamības veicināšanu un potenciālo pircēju ģenerēšanu, izmantojot visus digitālos kanālus – gan bezmaksas, gan maksas –, kas ir uzņēmuma rīcībā. Šie kanāli ietver sociālos medijus, paša uzņēmuma vietni, meklētājprogrammu klasifikāciju, e-pastu, reklāmas tīkla reklāmas un uzņēmuma emuāru.

Lūk, populārākie digitālā mārketinga piemēri:

  • Meklētājprogrammu optimizācija (SEO);
  • Satura mārketings;
  • Sociālo mediju mārketings;
  • Maksāt par klikšķi (PPC);
  • Interneta reklāma;
  • Mārketinga automatizācija;
  • E-pasta mārketings;
  • Tiešsaistes PR;
  • Integrētais mārketings.

Digitālais mārketinga speciālists parasti koncentrējas uz atšķirīgu katra kanāla galveno darbības rādītāju, lai varētu pareizi izmērīt uzņēmuma darbību katrā kanālā. Lielākos uzņēmumos šai taktikai ir vairāki speciālisti, kur katrs koncentrējas tikai uz vienu vai diviem zīmola digitālajiem kanāliem.

Alberta Uzņēmumu grupa palīdzēs ikvienam iepazīties ar tradicionālo mārketinga komunikācijas kanālu analīzi, esošās situācijas izvērtējumu un apzināties visas tās iespējas, kuras piedāvā digitālā vide.

Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts