Pakalpojumi

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Tiešais mārketings

    Tiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek aizvien plašāk pielietotas. Tiešais mārketings ir reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Tiešā mārketinga priekšrocības Tiešā mārketinga neatņemama sastāvdaļa ir klientu datu bāze, kas ļauj atlasīt konkrētus tirgus segmentus […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Finanšu komunikācija

    Spēja skaidri komunicēt un izteikt savu viedokli ir svarīga ikvienam uzņēmuma vadītājam, taču finanšu valoda bieži vien ir tehniska un sarežģīta, kas savukārt var radīt problēmas, sazinoties ar nespeciālistiem. Taču nedrīkst aizmirst, ka finanšu komunikācija biznesam ir svarīga, jo tā palīdz darbiniekiem izprast uzņēmuma politiku un pieņemt apzinātus lēmumus. Finanšu tirgus tiek stingri regulēts, un […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    PR kampaņas un notikumi

    Ikviens uzņēmuma īpašnieks saprot, ka efektīva komunikācijas kanāla izveidošana starp biznesu un klientiem ir būtisks uzņēmējdarbības panākumu elements. Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai palīdzētu sasniegt uzņēmuma vai organizācijas nospraustos uzdevumus un mērķus. Būtībā sabiedriskās attiecības aptver plašu taktiku un stratēģiju klāstu. PR darbības palīdz nopelnīt uzticību, nodibināt vērtīgas […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Integrētais mārketings

    Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Tā mērķis ir savienot vairākus mārketinga komunikācijas aspektus, piemēram, reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības, tiešo mārketingu un plašsaziņas līdzekļus, izmantojot to atbilstošo taktiku, metožu, kanālu, plašsaziņas līdzekļu un aktivitāšu apvienojumu, lai visi strādātu kopā kā vienots spēks. Integrēta mārketinga mērķis ir […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Publicitātes monitorings

    Neatkarīgi no tā, kuru nozari pārstāvat, mūsdienās arvien svarīgāku lomu ieņem veiksmīga publicitāte un pozitīva uzņēmuma tēla veidošana sabiedrībā. Pieaugot ekonomikas nestabilitātei un pastiprinoties konkurences apstākļiem, ikvienam uzņēmumam ir īpaši svarīgi nostiprināt savas pozīcijas tirgū un viens no veidiem, kā to izdarīt, ir nepārtraukta publicitāte. Lai arī zīmoli ir pakāpeniski palielinājuši izpratni par to, cik […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Korporatīvā identitāte

    Korporatīvā identitāte ir tā, kas bez vārdiem atklāj un atmiņā saglabā pirmo iespaidu par uzņēmumu. Korporatīvā identitāte ir visu to komunikācijas līdzekļu apvienojums, kas atspoguļo uzņēmuma individualitāti – uzņēmuma nosaukums, logo, simboli un krāsas, kuras tiek izmantotas un ar kurām uzņēmums asociējas. Korporatīvā identitāte ir uzņēmuma esence, kas atspoguļojas visur: Korporatīvā identitāte tiek veidota apzināti […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Lobēšana

    Lobēšana ir sabiedrisko attiecību forma, kas ietver uzņēmuma un likumdevēja orgānu savstarpējās attiecības konkrētu likumu, normatīvo aktu izmaiņu, grozījumu vai papildinājumu gadījumos. Pielietojot veiksmīgus lobēšanas pasākumus, iespējams aizsākt veiksmīgu sadarbību ar valdības, valdošo partiju pārstāvjiem un netieši piedalīties un ietekmēt procesus, kas skar konkrēto, uzņēmuma interešu lokā esošo, normatīvo aktu izmaiņas. Lobēšana ir informācijas sniegšana, […]

    Lasīt tālāk