Pakalpojumi

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Reklāmas dizains un izgatavošana

    Reklāma ir plaša patēriņa māksla ar galveno uzdevumu – pārdot. Reklāmas mākslinieciskais risinājums balstās uz pamanāmības principu ievērošanu. Jo  spilgtāka/agresīvāka/apjomīgāka būs reklāma, jo labāk tā izcelsies uz citu reklāmu fona  un lielāka kļūs varbūtība, ka to pamanīs mērķauditorija. Atklāts paliek jautājums, vai ar pamanāmības palīdzību vien tiks radīta vajadzīgā komunikācija? Kāds būs potenciālā patērētāja viedoklis […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Korporatīvās dāvanas

    Korporatīvā dāvana ir dāvanu veids, ko uzņēmums piešķir darbiniekiem, potenciālajiem klientiem, labdarības organizācijām, klientiem vai piegādātājiem. Tas palīdz izteikt atzinību uzņēmuma vārdā, kā arī darbojas kā atgādinājums un labas gribas žests. Unikāla korporatīvā dāvana nozīmē arī to, ka uzņēmums novērtē izveidojušās attiecības ar otru pusi. Oriģinālu biznesa dāvanu iespējas ir plašas, sākot ar klasiskām vērtībām […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Reklāma internetā

    Neatkarīgi no tā, vai Jūs esat mazs vai liels uzņēmums, pārdodat preces vai pakalpojumus, esat plašas vai šauras nišas pārstāvis, Jūs vēlaties vienu un to pašu – sasniegt lielāku klientu skaitu, ieguldot pēc iespējas mazāk resursu. Un, lai to nodrošinātu, pastāv viena, ļoti efektīva metode – reklāma internetā. Mūsdienās ir vairāki interneta mārketinga kanāli – […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Zīmola komunikācijas pārvaldīšana jeb zīmolvedība (brendings)

    Zīmols ir viens no  visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām – pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku – ir […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Mārketinga stratēģija

    Mārketinga stratēģija ir tā, kas vieno visas uzņēmuma mārketinga aktivitātes vienā veselumā, kā arī nosaka kopējās vadlīnijas, pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem. Lai sasniegtu tos klientus, kurus ir jāsasniedz, ar labu produktu nepietiek, ir jābūt arī vienotai stratēģijai. Efektīvas stratēģijas radīšanai nepieciešama pamatīga tirgus izpēte, plānošana, analīze, pieredze […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    SEO optimizācija

    Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz Jūsu mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Komunikācijas stratēģija un plānošana

    Komunikācija notiek katru dienu un nepārtraukti, taču nereti ikdienas komunikācija mēdz būt haotiska, kas nemaz nepalīdz sasniegt iecerētos mērķus, bet šeit jāatceras, ka komunikācija ir svarīga produkta sastāvdaļa. Līdz ar to katram uzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas stratēģija jeb plāns komunikācijas mērķu sasniegšanai. Komunikācijas stratēģija attiecas uz iekšējo komunikāciju, mārketinga komunikācijām un sabiedriskajām attiecībām. Tai ir […]

    Lasīt tālāk