Pakalpojumi

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Reklāmas plānošana

    Pēc reklāmas stratēģijas izstrādes un mērķu izvirzīšanas, ir jāpievēršas reklāmas plāna sagatavošanai. Jautājums par to, vai ir iespējama visu ideju realizācija, parasti apstājas pie finansēm, līdz ar to reklāmas budžeta izstrāde kļūst par galveno reklāmas plāna sastāvdaļu. Uzņēmums vēlas iztērēt līdzekļus saprātīgā daudzumā: ne vairāk, cik tas ir nepieciešams, kā arī ne mazāk, lai iepriekš […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Reklāma interneta meklētājos

    Lielākā daļa cilvēku, kas vēlētos reklamēt savus pakalpojumus vai preci internetā, patiesībā nezina, kā sasniegt savu mērķauditoriju – kuru interneta reklāmas kanālu izvēlēties? Kur meklēt šādu pakalpojumu? Kā meklēt? Tieši meklētājprogrammu mārketings jeb SEM ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā attīstīt savu biznesu arvien pieaugošajā konkurences tirgū. Tā kā miljoniem uzņēmumu konkurē savā starpā vienos […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Reklāmas kampaņu stratēģija

    Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem. Viens no pirmajiem soļiem, izstrādājot reklāmas un komunikāciju stratēģiju, ir reklāmas mērķu noteikšana. Šiem mērķiem ir jābalstās uz iepriekš pieņemtiem lēmumiem par – kopējo tirgus situāciju, – mērķa tirgus apzināšanu, – preces pozicionēšanu, – vienota mārketinga kompleksa izstrādi. Reklāmas mērķis ir konkrēta […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Sponsorēšana

    Sponsorēšana ir ievērojami mainījusi savu sākotnējo veidolu un kļuvusi par efektīvu un pārdomātu reklāmas līdzekli. Sponsorēšana rodas brīdī, kad uzņēmums paredz finansiālu līdzekļu/resursu piešķiršanu pasākumam vai notikumam apmaiņā pret publicitāti vai cita rakstura saistībām ar  šo pasākumu vai notikumu. Tradicionāli ar sponsorēšanas palīdzību tiek veicināts kontakts ar potenciālo auditoriju. Pēdējo gadu laikā sponsorēšana kļūst arvien […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Reklāma sociālajos tīklos

    Pēdējo gadu aktuālā reklāma internetā ir sociālo tīklu mārketings, kas nodrošina lielas auditorijas sasniegšanu īsā laika posmā. Reklāma sociālajos tīklos starp tradicionālajiem popularizācijas līdzekļiem internetā izceļas ar īpašu izdevīgumu. Sociālie tīkli piedāvā plašas iespējas un noderīgus instrumentus reklāmai. Reklāma sociālajos medijos ir obligāta, ja vēlaties ātri sasniegt jaunu mērķauditoriju. Lai arī visi lielākie sociālie tīkli […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Preču un reklāmas materiālu izplatīšanas optimizācija (merčendaizings)

    Merčendaizings ir process, kura rezultātā katram produktam tiek atrasta vispiemērotākā atrašanās vieta un produkcijas sortiments tiek izkārtots tā, lai tiktu stimulēta pārtērētāju vēlme to iegādāties. Merčendaizings tiek pielietots arī kopējā veikala dizaina, iekārtojuma un stendu izstrādē, veidojot to patērētājiem ērtu un piemērotu. Konkurences nemitīgais pieaugums vienlīdz starp produktu ražotājiem un tirgotājiem stimulē merčendaizinga aktivitātes, kuras […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Multimediju risinājumi

    Mūsdienās ar multimedijiem mēs saprotam vairāku formātu plašsaziņas līdzekļu integrāciju. Tas ietver tekstu, grafiku, audio, video utt. Piemēram, prezentācija, kurā iekļauti audio un video klipi, tiks uzskatīta par “multimediju prezentāciju”, savukārt mācību programmatūru, kas ietver animācijas, skaņu un tekstu, sauc par “multimediju programmatūru”. Multimediju risinājumus mūsdienās izmanto ne tikai mācību procesā, bet arī mārketingā un […]

    Lasīt tālāk