Neatkarīgi no tā, kuru nozari pārstāvat, mūsdienās arvien svarīgāku lomu ieņem veiksmīga publicitāte un pozitīva uzņēmuma tēla veidošana sabiedrībā. Pieaugot ekonomikas nestabilitātei un pastiprinoties konkurences apstākļiem, ikvienam uzņēmumam ir īpaši svarīgi nostiprināt savas pozīcijas tirgū un viens no veidiem, kā to izdarīt, ir nepārtraukta publicitāte. Lai arī zīmoli ir pakāpeniski palielinājuši izpratni par to, cik svarīgi ir uzraudzīt to, ko tiešsaistes vidē par viņiem saka mērķauditorija, pieaugot mediju un komunikācijas kanālu skaitam, uzņēmumiem ir arvien grūtāk aptvert un izanalizēt visu publicitātes un informācijas apjomu.
Tomēr sakarā ar to, ka uzņēmumi bieži saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti gan ar pozitīvu, gan ar negatīvu publicitāti, sociālo mediju uzraudzība ir būtiska, un tāpēc tik ļoti svarīgs ir publicitātes monitorings.
Publicitātes monitorings seko līdzi informācijai par uzņēmumu medijos, tai skaitā nacionālajās un reģionālajās avīzēs, žurnālos, interneta medijos, radio un TV, sociālajos tīklos un sociālajos medijos.
Publicitātes monitorings ir svarīgs, lai reaģētu uz negatīviem komentāriem un publikācijām, sniegtu informāciju un parādītu klientu apkalpošanas prasmes un nopietnas bažas par klientu apmierinātību.
Publicitātes monitorings palīdzēs atbildēt uz trīs būtiskiem jautājumiem:
- Kādi ir mūsu mediju stratēģijas rezultāti?
- Vai mūsu publicitāte veicina mūsu organizācijas stratēģiju?
- Kāds ir mūsu ieinteresēto pušu noskaņojums un kāds ir sabiedrības viedoklis par mūsu organizāciju?
Monitorings ļauj jums pārbaudīt savu multivides politiku un vajadzības gadījumā veikt pielāgojumus. Tieši tas padara mediju uzraudzību par būtisku instrumentu jūsu organizācijas reputācijas pārvaldībā.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts