Pakalpojumi

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Konkurences monitorings

    Konkurētspējīgas mārketinga stratēģijas radīšanai ir jāpārzina ne tikai savs uzņēmums, tā produktu stiprās un vājās puses, lietderīgi ir palūkoties apkārt – konkurentu virzienā. Jūsu ieguvums no konkurentu monitoringa būs reālās situācijas pārzināšana, ko ļoti labi var izmantot konkurētspējīgo priekšrocību radīšanā salīdzinājumā ar šiem iepriekš analizētajiem konkurentiem. Pirmais solis, veicot aktuālā konkurentu loka izpēti, ir mērķa […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Prezentācijas, reklāmas pasākumi un izstāžu konstrukcijas

    Prezentācijas vai reklāmas pasākumi ir mērķtiecīgi radīti vienreizēji pasākumi, kas tiek orientēti uz konkrētu, šauru mērķauditoriju. Prezentāciju un reklāmas pasākumu plānošanu ieteicams sākt laicīgi: vismaz 3 mēnešus vai pat gadu pirms plānotā pasākuma norises datuma. Izstrādājot prezentācijas pasākumus, tāpat kā jebkurām citām darbībām – jānosaka to mērķis, jāuzskaita sasniedzamās lietas un rādītājus, pēc kuriem varētu […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Zīmola atjaunošana (rebrendings)

    Uzņēmuma zīmols, neapšaubāmi, ir tas, kas veido jūsu biznesa pamatu. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Var teikt, ka zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums, taču jābūt gatavam tam, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Krīzes komunikācija

    Par krīzes komunikāciju mēs varam runāt tad, ja organizācijas darbībā ir atgadījies kas negaidīts un nepatīkams, kas var negatīvi ietekmēt šīs organizācijas tālāko darbību vai attīstību. Krīze rada nenoteiktību un rada lielu kaitējumu organizācijai un tās darbiniekiem, it īpaši, ja par to ir uzzinājusi prese un sabiedrība. Krīzes komunikācijas mērķis ir aizsargāt organizācijas reputāciju un […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Mārketinga audits un analītika

    Mārketinga audits nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Tas ir darbietilpīgs process, taču iegūtās informācijas vērtīgums to atsver. Sistematizēts mārketinga audits sastāv no vairākām daļām: Mārketinga vides audits Makrovide 1. Demogrāfiskais aspekts. Kādas galvenās demogrāfiskās tendences rada iespējas un draudus dotajai kompānijai? 2. Ekonomiskais aspekts. Kāda ietekme uz kompāniju būs ienākumu, cenu, ietaupījumu […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Organizācijas iekšējā komunikācija

    Jebkurš uzņēmējs, veidojot savu uzņēmumu, sapņo par lielisku komandu, kas sapratīs viņu no pusvārda, spēs realizēt viņa sapņus un ieceres. Ne velti tiek apgalvots, ka profesionāli un kvalificēti darbinieki ir ne tikai lielākā uzņēmuma vērtība, bet arī galvenais priekšnosacījums veiksmīgai mērķu sasniegšanai. Neatņemama darbības sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā un organizācijā ir iekšējā komunikācija. Pārdomāta un mērķēta […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Komunikācija sociālajos tīklos

    Mūsdienās sociālajos tīklos cilvēki pavada vairākas stundas dienā, kā rezultātā arvien lielāku lomu mārketingā un reklāmā ieņem tieši sociālie tīkli. Komunikācija sociālajos tīklos ir lielisks veids, kā popularizēt savu uzņēmumu, virzīt savu viedokli, pastāstīt par saviem produktiem un pakalpojumiem, kā arī sasniegt klientus un sadarbības partnerus, parūpējoties, ka arī mediji jūs pamana. Lai gan sociālie […]

    Lasīt tālāk