TV auditorijas

Random entry RSS

  • Posted in:

    Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Baltijas valstīs

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi 10 maijā kanālā LTV1 vēroja vidēji 4,4% jeb 86,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfinālu 12.maijā, kurā piedalījās Latvijas pārstāvis Justs Sirmais ar dziesmu “Heartbeat”, vēroja vairāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Janvāra skatītāko TV programmu TOP20

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016. gada janvāra skatītāko TV programmu TOP20. Skatītākā programma janvārī bija “Kāpēc man dziedāt svešu dziesmu?” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,4% jeb 203,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojās “TV3 ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,8% jeb 173,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa trešajā vietā […]

    Lasīt tālāk