Pagājušajā nedēļā uz kino ekrāniem ārzemēs nonāca 2004. gada filmas “Mean girl” (Nekrietneles) mūzikls, nododot North Shore High kroni jaunajai plastikas paaudzei. 2024. gada filma ar Lindsejas Lohanu ar Reičelu Makadamsu galvenajās lomās stāsta par Keidiju, kura pirmo reizi nokļūst vidusskolā un tiek pakļauta “psiholoģiskajai apstrādei” un nerakstītiem skolas likumiem, ar kuriem saskaras ikviens tīnis. […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2023. gadā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2023. gadā bija LTV1, kuram veltīti 11,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls ar laika daļu 3,8% bija LTV7. Konsolidētās TV skatītākā programma 2023. gadā bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā LTV7, šo spēli […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Cilvēktiesību komisija galīgajā lasījumā atbalsta sabiedrisko mediju apvienošanu
Comments are off
No 2025. gada 1. janvāra būs viens sabiedriskais medijs, Latvijas Televīzija un Latvijas Radio būs apvienoti. Vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. To trešdien, 10.janvārī, lēma Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti, galīgajā lasījumā skatot grozījumus Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Savukārt Saeima galīgajā lasījumā par šo lems nākamnedēļ, informē […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Decembrī Eiropas Savienībā būs pieejama sociālā platforma “Threads”
Comments are off
Jau decembrī Eiropā, tostarp Latvijā, būs pieejama mikroblogošanas platforma “Threads”, kas konkurē ar Īlona Maska pārvaldīto platformu “X”. “Threads” ir jauna lietotne, ko izveidojusi “Instagram” komanda, lai kopīgotu teksta atjauninājumus un pievienotos publiskām sarunām. Pieteikšanas platformai notiks caur “Instagram” kontu un ziņas varēs būt 500 rakstzīmju garas. Lai arī jau jūlija sākumā “Meta” sāka piedāvāt […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
No 2025. gada plānots viens sabiedriskais medijs
Comments are off
No 2025. gada plānots viens sabiedriskais medijs, apvienojot Latvijas Televīziju un Latvijas Radio, lēma Saeima, pirmajā lasījumā atbalstot grozījumus Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Plānots, ka vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. “Ar apvienošanu ir jāvirzās uz priekšu, jo ar visām iesaistītajām pusēm ir panākta vienošanās par finansējumu. Vienotais medijs sāks […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli
Comments are off
Helovīni tradicionāli ir bijuši vieni no spēcīgākajiem mazumtirdzniecības svētkiem un ņemot vērā pieaugošo piedāvājumu, tos svin arvien plašāk. Tiek tērēts ne tikai konfektēm un kostīmiem, bet arī dekorācijām un citiem izdevumiem. Tā kā spokainā sezona jau ir klāt, daudzi zīmoli visā pasaulē smagi strādā pie tā, lai īstenotu sezonālās tematiskās kampaņas. Helovīns ir lieliska iespēja […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Āris Birze: Personīgais zīmols ir pats spēcīgākais mārketinga instruments
Comments are off
Ceturtdien, 21. septembrī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2023, kurā uzstājās savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Eksperti sniedza plašāku ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē, kā arī tajā, kā nodrošināt izcilu […]