No 2025. gada plānots viens sabiedriskais medijs, apvienojot Latvijas Televīziju un Latvijas Radio, lēma Saeima, pirmajā lasījumā atbalstot grozījumus Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Plānots, ka vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. “Ar apvienošanu ir jāvirzās uz priekšu, jo ar visām iesaistītajām pusēm ir panākta vienošanās par finansējumu. Vienotais medijs sāks […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli
Comments are off
Helovīni tradicionāli ir bijuši vieni no spēcīgākajiem mazumtirdzniecības svētkiem un ņemot vērā pieaugošo piedāvājumu, tos svin arvien plašāk. Tiek tērēts ne tikai konfektēm un kostīmiem, bet arī dekorācijām un citiem izdevumiem. Tā kā spokainā sezona jau ir klāt, daudzi zīmoli visā pasaulē smagi strādā pie tā, lai īstenotu sezonālās tematiskās kampaņas. Helovīns ir lieliska iespēja […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Āris Birze: Personīgais zīmols ir pats spēcīgākais mārketinga instruments
Comments are off
Ceturtdien, 21. septembrī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2023, kurā uzstājās savas jomas vadošie eksperti, runājot par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Eksperti sniedza plašāku ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē, kā arī tajā, kā nodrošināt izcilu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais TV kanāls augustā bija LTV1, kura vērošanai veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija LTV7, kura skatīšanās laika daļa – 4,2%. Konsolidētās TV skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā augstā ierindojās raidījums “de facto” kanālā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada maijā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 8,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais TV kanāls maijā bija LTV7, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka konsolidētās TV programmu topā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Sieviešu diena pasaulē – zīmoli uzsver sieviešu nozīmību un ieguldījumu
Comments are off
Trešdien, 8. martā, visā pasaulē tika atzīmēta Starptautiskā Sieviešu diena. Savas vērtības šajā dienā uzsvēra arī daudzi zināmi zīmoli, sākot ar tādiem uzņēmumiem kā Pepsi un beidzot ar visām sievietēm zināmo Loreal. Šoreiz sniedzam ieskatu tajā, kā trīs dažādi zīmoli atzīmēja šo īpašo dienu. Pepsi Kampaņa “Viņa ir PepsiCo” pievērš uzmanību sievietēm ražošanas jomā visā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tagad “WhatsApp” vari sarakstīties pats ar sevi
Comments are off
Novembra beigās “WhatsApp” paziņoja, ka palaidīs jaunu funkciju “Message Yourself“, kas ļaus ērtāk sazināties pašam ar sevi. Šī gada sākumā “WhatsApp” ir pabeidzis jaunas funkcijas ieviešanu, kas ļauj lietotnē izveidot privātu tērzēšanu pašam ar sevi, ko var izmantot personīgo piezīmju un multivides saglabāšanai. Līdz šim “WhatsApp” bija iespēja sazināties pašam ar sevi, piemēram, izveidojot grupu, […]