Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli

Helovīni tradicionāli ir bijuši vieni no spēcīgākajiem mazumtirdzniecības svētkiem un ņemot vērā pieaugošo piedāvājumu, tos svin arvien plašāk. Tiek tērēts ne tikai konfektēm un kostīmiem, bet arī dekorācijām un citiem izdevumiem.

Tā kā spokainā sezona jau ir klāt, daudzi zīmoli visā pasaulē smagi strādā pie tā, lai īstenotu sezonālās tematiskās kampaņas. Helovīns ir lieliska iespēja zīmoliem iesaistīties radošās aktivitātēs un gūt peļņu. Lai sniegtu idejas, esam apkopojuši četras iecienītas Helovīna PR kampaņas pasaulē.

Airbnb

Jau 2016. gadā Airbnb nokļuva ziņu virsrakstos, piedāvājot ceļotājiem iespēju nakšņot Drakulas pilī. Pēc tam, kad 2015. gadā tika iekļautas Parīzes katakombas, zīmols izsludināja konkursu, kurā divi uzvarētāji (kanādiešu brālis un māsa) ieguva nakšņošanu Helovīna laikā pilī Rumānijā. Uzvarētājus saulrietā veda zirga pajūgā cauri Transilvānijas Karpatu kalniem, ejot pa Džonatana Hārkera soļiem. Naktsmītnē tika piedāvāti ar samta oderējumu izklāti zārki gultām un uzņēmēja Dekre Stokera – Brema vecvecdēla – sagaidīšana. Tika sagatavotas vakariņas sveču gaismā, lai gan ķiploki bija stingri aizliegti (tāpat kā sudraba rotaslietas, dienasgaisma un visi svētie simboli).

Konkurss piesaistīja lielu plašsaziņas līdzekļu uzmanību, tostarp par to rakstīja Stylist, Business Insider, The Guardian, The Telegraph, New York Post, Evening Standard, Today, House Beautiful, Hypebeast, Time, Grazia, Metro, The Independent un citi ceļojumu izdevumi.

Dior

2017. gadā Helovīns kļuva par augsto modi, kad Dior Beauty uzsāka sezonālu kampaņu, kurā piedalījās modele Bella Hadida. Dior izmantoja supermodeles ietekmi, lai uzsāktu sociālo mediju izaicinājumu, aicinot patērētājus parādīt savu tumšo pusi, izmantojot tēmturi #DiorMakeupHalloween.

Dior ir arī izveidojis arī dažas video pamācības, kurās demonstrē grima izskatu spokainajā sezonā.

Burger King

Arī 2017. gada Helovīnā ātrās ēdināšanas ķēde Burger King pārsteidza savu konkurentu McDonald’s ar gudru mārketinga kampaņu, kas darbojās vairāk nekā trīsdesmit teritorijās. Izmantojot saukli: “Nāc kā klauns, ēd kā karalis”, zīmols piedāvāja bezmaksas Whopper pirmajiem piecsimt cilvēku, kas parādījās veikalā ģērbušies kā rāpojošs klauns.

Pieskaroties McDonald’s ikoniskajam talismanam, Burger King arī lūdza klientus sociālajos tīklos dalīties ar saviem biedējošajiem kostīmiem, izmantojot tagu #ScaryClownNight. Kampaņa, kas bija aktīva 31. oktobrī, arī izmantoja panākumus, kas gūti pēc filmas “Tas” (It).

Kampaņa tika atspoguļota tādās vietnēs kā HuffPost, People, Daily Mail, ABC, NBC, Esquire, USA Today, Fox News, The Sun, Peress Hiltons u.c.

ASOS

2020. gadā ASOS uzsāka kampaņu, kas pārņēma TikTok pieaugošo popularitāti. Sponsorētajā izaicinājumā #ASOSDaytoFright izmantoja ietekmētājus, lai izveidotu videoklipus, kuros parādīta pārveide no parasta dienas ansambļa līdz bailēm cienīgam Helovīna vakaram.

Valkājot ASOS apģērbu, veidotāji mudināja TikTok lietotājus atjaunot kampaņas stilu. Videoklipos bija iekļauts Cashino īpaši izveidots mūzikas ieraksts “Day to Fright”.

Šodien tagam platformā ir vairāk nekā 2,7 miljardi skatījumu.