Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Septiņas Helovīna mārketinga tendences pārdošanas veicināšanai

Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences.

Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi no uzņēmējdarbības veida.

1 Svētku akcija

Lai gan sākotnēji varētu šķist, ka tas ir bezjēdzīgi, taču viens no labākajiem veidiem, kā svinēt svētkus, vienlaikus veicinot iesaistīšanos, ir produktu vai pakalpojumu veicināšana. Piemēram, apsveriet iespēju piedāvāt īpašu atlaidi precēm, kas saistītas ar Helovīna tematiku, rīkojot izpārdošanu 31. oktobrī vai izsludinot īpašas akcijas sociālajos medijos.

2 Piešķiriet zīmolam svētku noskaņu

Ja vadāt uzņēmumu ar fizisku klātbūtni, Helovīna dekori ir salīdzinoši vienkārša lieta. Piepildiet telpu ar svecēm vai ķirbjiem, un padomājiet par iespēju piedāvāt klientiem tematisku dāvanu par pirkumu.

Arī attiecībā uz jūsu tiešsaistes klātbūtni, nav nepieciešams daudz, lai izveidotu pagaidu Facebook vai Twitter galveni, kas ir spokains. Tas ir arī lielisks veids, kā reklamēt visas akcijas.

3 Sadarbojieties ar citiem uzņēmumiem

Helovīns ir vislabākais, kad to bauda kopā ar draugiem, tāpēc kāpēc gan nesazināties ar citiem uzņēmumiem, kas papildina jūsu uzņēmumu, un noskaidrot, vai viņi vēlas piedalīties jūsu spokainās kampaņas ietvaros?

Viens lielisks piemērs ir grupas dāvanu organizēšana Instagram, kurā klientiem ir jāseko katra uzņēmuma kontam un jākomentē katrs ieraksts, lai piedalītos konkursā. Tad uzvarētājs saņem vienu preci no katra uzņēmuma, kas piedalās, un jūs visi saņemsiet vairāk sekotāju!

4 Izveidojiet tematisku sociālo mediju kampaņu

Lai gan nav nepieciešams, lai visi jūsu sociālo mediju ieraksti būtu saistīti ar Helovīnu, viens vai divi ieraksti nedēļā ir lielisks veids, kā padarīt saturu atbilstošu.

Piemēram, ja jūsu uzņēmums ir bārs, varat dalīties ar Helovīna tematikas kokteiļu receptēm, bet pārtikas uzņēmums var publicēt spokainu gardumu receptes u.tml.

5 Pievienojiet savai lietotnei kaut ko biedējošu

Vai jūsu uzņēmumam ir mobilā lietotne? Ja tā, Helovīns ir lielisks laiks, lai pievienotu sezonas elementu. Nelielas izmaiņas jūsu lietotnes ikonā var mudināt lietotājus to atvērt, lai redzētu, kas vēl ir jauns, un tad jūs varat viņus pievilināt ar reklāmas saturu. Piedāvājums vai izpārdošana, kas ir pieejama tikai lietotnē, ir lielisks veids, kā palielināt lejupielāžu skaitu un mijiedarbību.

6 Izlaidiet ierobežota izlaiduma produktu

Šim nolūkam ir nepieciešama papildu plānošana, taču atkarībā no jūsu nozares tā varētu būt lieliska ideja. Ierobežota izlaiduma Helovīna tēmu produkts varētu pārvērsties par pieprasītu kolekcionējamu priekšmetu. Pat tādas preces kā īpašā izdevuma konfektes vai ierobežota tirāžas dzērienu garšas var mudināt klientus jums pievērst lielāku uzmanību.

7 Pārveidojiet savas Google reklāmas

Izmantojot pašreizējās reklāmas, varat apsvērt iespēju mainīt reklāmas kopiju jebkurai Google Ads kampaņai, kuru izmantojat Helovīna laikā. Veiciet atslēgvārdu izpēti un izlemiet ne tikai to, kas ir vislabākais jūsu uzņēmumam attiecībā uz Helovīna tematiku, bet arī to, ko varat atļauties. Pēc tam mainiet savu esošo kopiju un reklamējiet visus īpašos piedāvājumus, kas jums varētu būt pieejami.

Neatkarīgi no tā, vai jūsu uzņēmums ir liels vai mazs, tādu svētku kā Helovīns izmantošana var ievērojami veicināt jūsu izaugsmi. Ir svarīgi atcerēties, ka ne visas augstāk minētas tendences dos jūsu uzņēmumam labumu, bet jums ir iespēja izvēlēties, kuri no tiem būs tie, kas palīdzēs palielināt pārdošanas apjomu.