mārketinga stratēģija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mārketinga un reklāmas nākotne arvien ciešāk saistīta ar mākslīgo intelektu

    Laikā, kad nepārtraukti tiek runāts par mākslīgo intelektu (AI) un tā daudzajām priekšrocībām, skaidrs, ka AI ir kļuvis par spēcīgu spēku, kas pārveido mārketinga sektora struktūru. Pirms neilga laika mārketinga ainava bija visai atšķirīga – AI potenciāls lielākoties bija neizmantots, slēpjoties zinātniskās fantastikas jomā, taču šodien AI ir kļuvusi par neatņemamu mārketinga arsenāla sastāvdaļu. Tas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Britnijas Spīrsas grāmatas “Sieviete manī” panākumi – fani kā spēcīgākais mārketings

    Amerikāņu popzvaigznes Britnijas Spīrsas biogrāfiskā grāmata “Sieviete manī” (“The Woman In Me”) jau pirms tās iznākšanas kļuva par īstu bestselleru, jau pirmajā nedēļā kļūstot par vienu no pārdotākajiem slavenību memuāriem vēsturē. Spīrsa savā grāmatā iekļāvusi šokējošas atklāsmes par attiecībām ar dziedātāju Džastinu Timberleiku, par abortu, dzīvi tēva aizbildniecībā, draudzību ar sabiedrības dāmu Parisu Hiltoni, matu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli

    Helovīni tradicionāli ir bijuši vieni no spēcīgākajiem mazumtirdzniecības svētkiem un ņemot vērā pieaugošo piedāvājumu, tos svin arvien plašāk. Tiek tērēts ne tikai konfektēm un kostīmiem, bet arī dekorācijām un citiem izdevumiem. Tā kā spokainā sezona jau ir klāt, daudzi zīmoli visā pasaulē smagi strādā pie tā, lai īstenotu sezonālās tematiskās kampaņas. Helovīns ir lieliska iespēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Teilores Sviftas koncertfilma “The Eras Tour” zīmoliem liek sarosīties

    Dziedātājas Teilores Sviftas izpārdotā turneja “Eras Tour” beidzot kļuvusi pieejama arī vidusmēra faniem – arī Latvijā biļetes uz vairāk nekā 600 vietu lielajā kinoteātra “Forum Cinemas” ISENSE zālē jau teju izpārdotas. Visticamāk, ka koncertfilma palielinās kinoteātru ieņēmumus visā pasaulē – jau atklāšanas nedēļas nogalē plānots nopelnīt vairāk nekā 100 miljonus ASV dolāru, pietuvojoties šī gada […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kādas interneta vietnes septembrī bija vispopulārākās?

    Septembrī no visām platformām Top 5 vietnes nemainīgi saglabājušas savas pozīcijas, neskatoties uz to, ka lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus. Turpinoties Pasaules kausam basketbolā, kopējās statistikas topā un apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījusi vietne sportacentrs.com, topa vietnēm pievienojies arī portāls sportazinas.com, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vērtīgi padomi 2024. gada mārketingam – kā aizraut un izcelties

    Šī gada laikā pasaules mārketinga ainava ir krietni mainījusies – internetam strauji attīstoties, pakalpojumus un produktus pārdod vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Jāatceras, ka mārketings nav tikai jūsu produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošana – galvenais ir jūsu produkts, pakalpojums vai ideja. Kas jāņem vērā, plānojot mārketinga aktivitātes 2024. gadā? Domā lielā mērā Domāšanas veids “Domā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirgus situācija influenceru mārketinga jomā ir ievērojami uzlabojusies

    Ņemot vērā sociālo mediju un satura mārketinga nozares pastāvīgo izaugsmi, influenceru mārketinga attīstību un patērētāju maldinājuma riskus, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) arī 2022. gadā veica uzraudzību, konsultēja un dažādu pasākumu ietvaros informēja influenceru mārketinga jomas pārstāvjus, galveno uzmanību pievēršot sociālās saziņas vidē sniegtās komerciālās informācijas nošķiršanai, vispārējām reklāmu prasībām un maldinājumam par dažādu produktu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Filma “Bārbija” – ikviens zīmols vēlas dzīvot Bārbijlendā

    Jau šonedēļ uz kino ekrāniem iznāk ilgi gaidītā filma “Bārbija”, kuras scenārija pamatā ir rotaļlietu kompānijas “Mattel” radītā lelle Bārbija. “Mattel” par godu filmai laidis klajā jauno Bārbiju sēriju un lielu uzmanību šim notikumam veltījuši arī vesela virkne uzņēmumu, papildinot savu produktu klāstu ar Bārbijas tematikas precēm. Patiesībā ir gandrīz neiespējami izvairīties no spilgti rozā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai pie jauno animācijas filmu neveiksmēm vainojams neizdevies mārketings?

    Pavisam drīz arī Latvijā uz kinoekrāniem iznāks animācijas filma “Elementāri”, kas vēsta par pilsētu, kurā dzīvo Gaisa, Zemes, Ūdens un Uguns ļaudis. Viņi nekad nejaucas kopā, taču stiprajai un ugunīgajai Liesmai nejauši aizsākas draudzība ar mierīgo un pa straumi vienmēr peldošo Vilni – šī draudzība metīs izaicinājumu ierastajai lietu kārtībai apkārtējā pasaulē. Taču jau tagad […]

    Lasīt tālāk