mārketinga stratēģija

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Netflix” kontu koplietošanas ierobežojums varētu skart miljonus

    Drīzumā miljoniem straumēšanas platformas “Netflix” pakalpojuma lietotāju varētu tikt bloķēti. Tas tiks darīts ar mērķi izbeigt lietotāju dalīšanos ar parolēm. Jau vēstīts, ka globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā zaudējis abonentu skaitu. Līdz ar to uzņēmums paziņojis, ka sāks ierobežot kontu koplietošanu, tādā veidā cerot, ka pakalpojumam reģistrēsies jauni lietotāji. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kādas tendences jāņem vērā TV reklāmas tirgotājiem?

    Strauji pieaugot straumēšanas kanālu skaitam, TV auditorija sadrumstalojas. Tikmēr lejupslīdes dēļ zīmoliem ir svarīgāk nekā jebkad agrāk saprast skatīšanās paradumus, lai maksimāli palielinātu savu tēriņu efektivitāti. Televīzijai ir spēcīga zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanas vēsture, taču zīmolu spēja atrast savu auditoriju šajā sadrumstalotajā tirgū joprojām ir ļoti reāls izaicinājums. Tā kā 2023. gads ievadīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Satura mārketinga idejas 2023. gada sākumam

    Jaunajā gadā, kā ierasts, tiek izvirzītas jaunas apņemšanās – arī mārketingā tā ir iespēja sākt pozitīvas pārmaiņas. Tā, piemēram, jauns gads var kalpot par lielisku iespēju piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos ar noderīgu, informatīvu un izklaidējošu saturu. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālajos tīklos iedzīvotājus aizkustina reklāma par to, ka “Ziemassvētku maģiju rada, nevis nopērk”

    Emocionālā Ziemassvētku reklāma, ko veidojis mazs uzņēmums, ir likusi skatītājiem acīs sariesties asarām un teikt, ka tā ir labāka reklāmu par jebkuru Džona Luisa reklāmu. Klipu, kas tiešsaistē skatīts vairāk nekā 4 miljonus reižu mazāk nekā 24 stundu laikā, izveidojusi Jorkšīras video kompānija Sam Teale Productions, un, pēc skatītāju domām, tā ir “labākā un patiesākā” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Aldi” Ziemassvētku reklāmā tiek atdzīvināta iemīļotā filma “Viens pats mājās”

    Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”. Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku mārketinga idejas 2022. gadam

    Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kam raksturīgs arī vērienīgs iepirkšanās drudzis. Uzņēmumiem, neatkarīgi no pārstāvētas nozares, šajā laikā ir iespējams palielināt savus pārdošanas apjomus, tomēr, ņemot vērā lielo konkurenci, ikvienam uzņēmumam ir pastiprināti jādomā par to, kā piesaistīt klientu uzmanību. Esam apkopojuši labākās Ziemassvētku mārketinga idejas jūsu tiešsaistes e-komercijas veikalam: Piešķiriet savai mājaslapai Ziemassvētku noskaņu Mājaslapas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Paredzams, ka līdz 2024. gadam “Twitter 2.0” lietos 1 miljards cilvēku mēnesī

    Sociālā tīkla “Twitter” īpašnieks Īlons Masks sniedzis plašāku ieskatu saviem attīstības plāniem “Twitter”, paredzot, ka uzņēmums pēc 65% darbinieku atlaišanas sāks vairāk piesaistīt attīstības un inženieru talantu, kas palīdzētu realizēt Maska grandiozo ieceri par jauno “Twitter” versiju – “Twitter 2.0”. Masks prognozē, ka “Twitter 2.0” līdz 2024. gadam mēnesī pārsniegs 1 miljardu lietotāju. Jaunā “Twitter” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krīzes apstākļos izaicinājums būs izveidot efektīvu Ziemassvētku reklāmu

    Pēdējo gadu laikā esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, tai skaitā inflācijas kāpumu un ekonomiskām problēmām, kas mudinājušas uzņēmējus pārdomāt savu darbību. Strauji gan tuvojas Ziemassvētki, kas, kā ierasts, asociējas ne tikai ar labestību un sirds siltumu, bet arī izšķērdību un dāvanām. Vēlmi tērēt gan varētu apturēt pieaugošās preču/pakalpojumu cenas. Kaut arī gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TOP 20 apmeklētākās vietnes oktobrī

    Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm kopējās statistikas topā oktobrī uzrādījis portāls tv3.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm ievērojami pieaugusi vietņu jauns.lv, spoki.lv un liepajniekiem.lv auditorija, bet populārākajām vietnēm no mobilajām ierīcēm oktobrī pievienojies […]

    Lasīt tālāk