Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Teilores Sviftas koncertfilma “The Eras Tour” zīmoliem liek sarosīties

Dziedātājas Teilores Sviftas izpārdotā turneja “Eras Tour” beidzot kļuvusi pieejama arī vidusmēra faniem – arī Latvijā biļetes uz vairāk nekā 600 vietu lielajā kinoteātra “Forum Cinemas” ISENSE zālē jau teju izpārdotas.

Visticamāk, ka koncertfilma palielinās kinoteātru ieņēmumus visā pasaulē – jau atklāšanas nedēļas nogalē plānots nopelnīt vairāk nekā 100 miljonus ASV dolāru, pietuvojoties šī gada skatītākajām filmām “Bārbija” un “Openheimers”.

Kino eksperti pauž, ka tādu kases hitu kā “Bārbija” un “Openheimers” popularitāte noteikti pavērs ceļu uz panākumiem ne tikai Sviftas koncertfilmai, bet arī citām, jo tas ir devis kinoteātru tirgotājiem idejas par to kā radīt aizrautību un izmantot visas pozitīvās noskaņas ļoti gaidītajam lielā ekrāna pasākumam.

Fakts, ka dziedātājas fani atgriežas arī kinoteātros, lai vēlreiz izbaudītu koncertu vai varbūt to redzētu pavisam no jauna, liecina par pozitīvu piedāvājuma perspektīvu nākotnē.

Zīmolu tirgotāji tādās kategorijās kā tehnoloģijas, finanšu pakalpojumi, mazumtirdzniecība, mode un apdrošināšana, cita starpā, iegādājas reklāmas laukumu kinoteātros pirms filmas izrādīšanas. Sviftas gadījumā reklāmas laukums bija gandrīz izpārdots.

Tā kā patērētāji šogad atgriežas kinoteātros uz tādām filmām kā “Neiespējamā misija”, “Bārbija” un tagad “TAYLOR SWIFT”, arī mārketinga speciālisti meklē veidus kā savas reklāmas padarīt novatoriskākas.

Teilores Sviftas jaunākā koncertturneja “The Eras Tour” jau tiek dēvēta par popkultūras sensāciju un biļetes uz vairāk nekā 140 koncertiem visā pasaulē tika izpirktas lielā ātrumā.