reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Pepsi” zīmola jaunā kampaņa vērsta uz Millenium paaudzi

    Gāzēto dzērienu ražotājs “Pepsi” ieviesis pirmo specializēto kampaņu savam “Wild Cherry” variantam trīs gadu laikā, pievēršot uzmanību tūkstošgadniekiem, kuri beidzot dzīvo “pieaugošo dzīvi”, ko viņi kādreiz ironiski izsmēja. Ar nosaukumu “Get Wild” (Kļūsti mežonīgs!) tiek atzīts, ka mūsdienās “mežonīgs” nozīmē pavisam kaut ko citu kā 2000. gadā. “Viņu dzīves šobrīd izskatās savādākas nekā pirms 10-20 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kuras ir bijušas 2023. gada apmeklētākās interneta vietnes?

    Pagājušā gada tops datos par apmeklējumu no visām ierīcēm kopā bijis mainīgs – pozīcijām mainījušies gan līderi pirmajās topa vietās, gan viss pirmais topa desmitnieks, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais 2023. gada gemiusAudience TOP 20 vietņu apskats. Stabilāko auditorijas izaugsmi no pavasara līdz gada beigām uzrādījuši portāli tvnet.lv un 1188.lv. Pagājušais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai jaunās “Nekrietneles” kļūdījās mērķējot savu mārketinga kampaņu uz Z paaudzi?

    Pagājušajā nedēļā uz kino ekrāniem ārzemēs nonāca 2004. gada filmas “Mean girl” (Nekrietneles) mūzikls, nododot North Shore High kroni jaunajai plastikas paaudzei. 2024. gada filma ar Lindsejas Lohanu ar Reičelu Makadamsu galvenajās lomās stāsta par Keidiju, kura pirmo reizi nokļūst vidusskolā un tiek pakļauta “psiholoģiskajai apstrādei” un nerakstītiem skolas likumiem, ar kuriem saskaras ikviens tīnis. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2023. gadā – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2023. gadā bija LTV1, kuram veltīti 11,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls ar laika daļu 3,8% bija LTV7. Konsolidētās TV skatītākā programma 2023. gadā bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā LTV7, šo spēli […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas

    Lai arī svētku gaidīšanas laiks ir tikko sācies, šī gada Ziemassvētku reklāmu raža jau izrādījusies veiksmīga. Kā liecina efektivitātes mērīšanas uzņēmumu “System1” un “Kantar” pētījumi, Aldi un Coca-Cola svētku reklāmas ir šī gada favorīti. Aldi svētku filmiņa “Kevins un Ziemassvētku fabrika”, kurā attēlots tā atkārtotais varonis Kevins Burkāns, ir visaugstāk novērtētā reklāma no visām Ziemassvētku […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga un reklāmas nākotne arvien ciešāk saistīta ar mākslīgo intelektu

    Laikā, kad nepārtraukti tiek runāts par mākslīgo intelektu (AI) un tā daudzajām priekšrocībām, skaidrs, ka AI ir kļuvis par spēcīgu spēku, kas pārveido mārketinga sektora struktūru. Pirms neilga laika mārketinga ainava bija visai atšķirīga – AI potenciāls lielākoties bija neizmantots, slēpjoties zinātniskās fantastikas jomā, taču šodien AI ir kļuvusi par neatņemamu mārketinga arsenāla sastāvdaļu. Tas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Britnijas Spīrsas grāmatas “Sieviete manī” panākumi – fani kā spēcīgākais mārketings

    Amerikāņu popzvaigznes Britnijas Spīrsas biogrāfiskā grāmata “Sieviete manī” (“The Woman In Me”) jau pirms tās iznākšanas kļuva par īstu bestselleru, jau pirmajā nedēļā kļūstot par vienu no pārdotākajiem slavenību memuāriem vēsturē. Spīrsa savā grāmatā iekļāvusi šokējošas atklāsmes par attiecībām ar dziedātāju Džastinu Timberleiku, par abortu, dzīvi tēva aizbildniecībā, draudzību ar sabiedrības dāmu Parisu Hiltoni, matu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskaties: Helovīna PR kampaņas, kas aizrāva visu pasauli

    Helovīni tradicionāli ir bijuši vieni no spēcīgākajiem mazumtirdzniecības svētkiem un ņemot vērā pieaugošo piedāvājumu, tos svin arvien plašāk. Tiek tērēts ne tikai konfektēm un kostīmiem, bet arī dekorācijām un citiem izdevumiem. Tā kā spokainā sezona jau ir klāt, daudzi zīmoli visā pasaulē smagi strādā pie tā, lai īstenotu sezonālās tematiskās kampaņas. Helovīns ir lieliska iespēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Teilores Sviftas koncertfilma “The Eras Tour” zīmoliem liek sarosīties

    Dziedātājas Teilores Sviftas izpārdotā turneja “Eras Tour” beidzot kļuvusi pieejama arī vidusmēra faniem – arī Latvijā biļetes uz vairāk nekā 600 vietu lielajā kinoteātra “Forum Cinemas” ISENSE zālē jau teju izpārdotas. Visticamāk, ka koncertfilma palielinās kinoteātru ieņēmumus visā pasaulē – jau atklāšanas nedēļas nogalē plānots nopelnīt vairāk nekā 100 miljonus ASV dolāru, pietuvojoties šī gada […]

    Lasīt tālāk