reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vai filmām vienmēr ir vajadzīgs izcils mārketings?

    Kas ir vissvarīgākais stāstā? Sižets, stāsta kulminācija vai fināls? Vai arī tas drīzāk ir galvenais varonis, kurš mūs kā skatītājus ievelk izdomātajā stāstā? Ja mēs koncentrējamies uz “varoņiem”, kuri bieži vien jau tiek izcelti reklāmkadrā, lielajiem Holivudas producentiem patīk šīm lomām algot pazīstamus aktierus, kuriem ir noteikts tēls mērķa grupā. Iepriekšējos gados, kad skatītāji redzēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Paradokss – uzņēmums reklamē savu konkurentu. Iemesls – latviskais .LV domēns pieder sāncensim

    Lai arī sava identitāte internetā ir nozīmīga kā ikvienam indivīdam, tā arī uzņēmumiem, mūsdienās nereti novērojamas situācijas, kad uzņēmumi izvēlas tikai tā saucamo tradicionālo .LV interneta domēnu, būtībā atļaujot konkurentiem savā rīcībā pārņemt tādu pašu, latvisko .LV domēnu. Domēnu centra pārstāvis Uldis Zālītis uzsver, ka tas ne tikai mulsina klientus, bet liek uzņēmumiem ciest reālus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Twitter” par lietotāju privātuma pārkāpumiem būs jāmaksā 150 miljoni dolāru sods

    Mikroblogošanas vietnei “Twitter” nāksies maksāt 150 miljonu dolāru lielu soda naudu par lietotāju privātās informācijas izpaušanu reklāmdevējiem. Sociālais tīkls piekritis samaksāt sodu, lai izbeigtu šo lietu. Mūsdienās, kad datu privātumam un drošībai tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība, “Twitter” ir veicis nozīmīgu pārkāpumu. Kā norāda ASV Federālā tirdzniecības komisija un Tieslietu ministrija, mikroblogošanas vietne ir savākusi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus

    Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” pamet arī ilgtermiņa abonenti

    Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Iepriekšējā ceturksnī “Netflix” pazaudēja kopumā 200 000 lietotāju, taču, kā liecina aptauja, liela daļa no tiem bijuši arī ilgtermiņa abonenti. Šī gada pirmajā ceturksnī abonenti, kuri pakalpojumu izmantojuši vairāk nekā trīs gadus, veidoja 13 procentus no atcelšanas gadījumiem. Daudzi sūdzas gan par iemīļotiem seriāliem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko ikviens savam mārketingam var mācīties no Eirovīzijas?

    Nesen aizvadīts kārtējais starptautiskā Eirovīzijas konkursa fināls, kur šoreiz uzvaras laurus plūca Ukrainas “Kalush Orchestra’’ ar dziesmu “Stefania”. Vienlaikus šis bija jau sestais gads kopš Eirovīzijas finālā nepiedalījās Latvija. Tajā pašā laikā tas aizvien bija skatīts un apspriests notikums arī mūsu valstī , kas nozīmē, ka Eirovīzija joprojām ir populārs konkurss par spīti kritikai, ko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Masks: “Twitter” iegāde ir īslaicīgi apturēta

    Šodien, 13. maijā, miljardieris Īlons Masks vietnē “Twitter” paziņojis, ka viņa 44 miljardu dolāru vērtais “Twitter” iegādes darījums ir “īslaicīgi apturēts”, līdz tiks saņemta plašāka informācija par viltus profilu īpatsvaru. Jau vēstīts, ka saskaņā ar darījuma nosacījumiem ”Twitter” kļūs par privātu kompāniju un akcionāri saņems 54.20 ASV dolārus par akciju. Paredzams, ka Masks oficiāli kļūs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” plāno šogad ieviest reklāmas

    Populārā straumēšanas vietne “Netflix “ līdz 2022. gada beigām plāno ieviest reklāmas. Lai arī gadiem ilgi “Netflix” seriālus un filmas varēja skatīties bez reklāmām, šogad uzņēmums paziņoja, ka tas plāno ieviest reklāmas. Pagaidām gan nav zināms, kā tas izskatīties un kādas būs cenas tiem, kas vēlēsies “Netflix” izvietot savas reklāmas. Par iemeslu šādam lēmumam tiek […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī – LTV1

    Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada aprīlī bija LTV1, kuram veltīti 11,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kuram veltīti 10,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais aprīlī bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,3%. Konsolidētās TV aprīļa skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Panorāma […]

    Lasīt tālāk