reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kā šausmu filma “Megana” iekaroja sociālo mediju mārketingu? Ko no tās var mācīties uzņēmumi?

    Populārā šausmu filma “Megana” (M3GAN) pārsteidzošā veidā iekaroja sociālos mediju visā pasaulē. Turklāt, ja aplūkojam veidu, kā filmas veidotājiem un mārketinga komandai izdevās iecerētais, tad varam secināt, patiesībā šīs filmas vīrusu mārketinga mācību var izmantot arī ikviens mazais uzņēmums. M3GAN jeb Megana ir mākslīgā intelekta brīnums, lelle, kas radīta būt par bērna pavadoni un vecāku […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Tinder” ievieš jaunas drošības funkcijas

    Lai nodrošinātu lielāku lietotāju drošību, populārā iepazīšanās aplikācija “Tinder” šonedēļ paziņoja par jaunām drošības funkcijas, kas lietotājiem dos arī plašākas privātuma kontroles iespējas. “Tinder” saviem lietotājiem turpmāk nodrošinās lielāku kontroli lietotnē, ieviešot inkognito režīmu un bloķēšanas profilu, kā arī dalībnieku ziņošanas jauninājumus. Tiek uzsvērts, ka katrs “Tinder” kontaktpunkts ir izveidots, domājot par aplikācijas lietotāju drošību: […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” kontu koplietošanas ierobežojums varētu skart miljonus

    Drīzumā miljoniem straumēšanas platformas “Netflix” pakalpojuma lietotāju varētu tikt bloķēti. Tas tiks darīts ar mērķi izbeigt lietotāju dalīšanos ar parolēm. Jau vēstīts, ka globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā zaudējis abonentu skaitu. Līdz ar to uzņēmums paziņojis, ka sāks ierobežot kontu koplietošanu, tādā veidā cerot, ka pakalpojumam reģistrēsies jauni lietotāji. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apskats par 2022. gada apmeklētākajām vietnēm

    Pagājušā gada tops datos par apmeklējumu no visām ierīcēm kopā bijis mainīgs – atsevišķos mēnešos uzrādot skaitliski līdzīgas auditorijas, topa vietnes pirmā piecinieka ietvaros aktīvi mainījušās pozīcijām, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais 2022. gada gemiusAudience TOP 20 vietņu apskats. Pakāpeniski pieaugot vietnes auditorijai, no devītās līdz piektajai pozīcijai topā gada laikā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kādas tendences jāņem vērā TV reklāmas tirgotājiem?

    Strauji pieaugot straumēšanas kanālu skaitam, TV auditorija sadrumstalojas. Tikmēr lejupslīdes dēļ zīmoliem ir svarīgāk nekā jebkad agrāk saprast skatīšanās paradumus, lai maksimāli palielinātu savu tēriņu efektivitāti. Televīzijai ir spēcīga zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanas vēsture, taču zīmolu spēja atrast savu auditoriju šajā sadrumstalotajā tirgū joprojām ir ļoti reāls izaicinājums. Tā kā 2023. gads ievadīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Twitter” atcels politiskās reklāmas aizliegumu

    Sociālās saziņas vietnē “Twitter” atcelts 2019. gadā noteiktais politiskās reklāmas aizliegums. Sociālā tīkla vadība paziņojusi, ka mīkstinās noteikumus attiecībā uz politiku balstītu reklāmu un atļaus uz politiku balstītas reklāmas, tādējādi atkal pavērot iespējas kampaņu reklamēšanai, ko “Twitter” pārtrauca trīs gadus atpakaļ. Iepriekšējā “Twitter” vadība uzskatīja, ka politiskie vēstījumi nav pelnījuši, lai tos publiskotu par naudu: […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Satura mārketinga idejas 2023. gada sākumam

    Jaunajā gadā, kā ierasts, tiek izvirzītas jaunas apņemšanās – arī mārketingā tā ir iespēja sākt pozitīvas pārmaiņas. Tā, piemēram, jauns gads var kalpot par lielisku iespēju piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos ar noderīgu, informatīvu un izklaidējošu saturu. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pētījums: Arī strīdīgos jautājumos Latvijas iedzīvotāji no medijiem sagaida daudzpusīgu informāciju

    “Tā ir ļoti pozitīva iezīme, ka lielākā daļa respondentu atbalsta mediju pienākumu sniegt daudzpusīgu informāciju, nedaudz mazāk, bet vairāk nekā puse (63,8%) cenšas ar mediju palīdzību uzzināt arī viedokļus, kas pretēji esošajiem uzskatiem. Tas ir kopumā svarīgāk cilvēkiem ar augstāko izglītību, sabiedriskajā sektorā nodarbinātajiem un tiem, kas pastāvīgi interesējas par notikumiem Latvijā un pasaulē. Tomēr […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālajos tīklos iedzīvotājus aizkustina reklāma par to, ka “Ziemassvētku maģiju rada, nevis nopērk”

    Emocionālā Ziemassvētku reklāma, ko veidojis mazs uzņēmums, ir likusi skatītājiem acīs sariesties asarām un teikt, ka tā ir labāka reklāmu par jebkuru Džona Luisa reklāmu. Klipu, kas tiešsaistē skatīts vairāk nekā 4 miljonus reižu mazāk nekā 24 stundu laikā, izveidojusi Jorkšīras video kompānija Sam Teale Productions, un, pēc skatītāju domām, tā ir “labākā un patiesākā” […]

    Lasīt tālāk