reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pastmarkas izmēra reklāmas plakāts

    Īru dizaineris un personīgā zīmola J.W. Anderson  dibinātājs Džonatans Andersons uzsācis neparastu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros promotē savu jauno apģērbu kolekciju ar pastmarku palīdzību. Markas izdotas ierobežotā apjomā, un viena to komplekta, kas satur 10 pastmarkas, vērtība ir 15 Sterliņu mārciņas. Turklāt šīs īpašās pastmarkas var izmantot arī praktiskam mērķim – proti, sūtot vēstules. Jaunais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook atceļ reklāmas teksta apjoma ierobežojumu

    Sociālais portāls Facebook  atcēlis reklāmas teksta apjoma ierobežojumu, ļaujot papildināt reklāmas attēlus ar izvērstāku skaidrojumu. Noteikums par 20 % teksta izmantošanu reklāmas attēlos tika ieviests pirms dažiem gadiem ar mērķi saglabāt laika joslu pārskatāmu un portāla lietotājiem pievilcīgu. Šobrīd Facebook  eksperimenta nolūkos ieviesis jaunus noteikumus – reklāmdevējiem atļauts pārsniegt 20 % limitu, taču, pēc ekspertu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Olimpiskā reklāma jau nesusi peļņu miljarda ASV dolāru apmērā

    Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group  miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016  sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi. Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Carlsberg pārsteidz londoniešus ar unikālu šokolādes bāru

    Alus ražotājs Carlsberg  Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Facebook paceļ reklāmu kvalitātes latiņu

    Sociālais tīkls Facebook  nācis klajā ar jaunu reklāmu vērtēšanas instrumentu Delivery Insights, kas palīdzēs reklāmdevējiem radīt konkurētspējīgāku reklāmu, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Reklāmu izsole  sociālajā portālā norisinās ik reizi, kad lietotājs saskaras ar iespēju apskatīt reklāmu. Par šīs izsoles dalībniekiem kļūst portālā publicētās reklāmas, kas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju. Katru dienu tiek aizvadīti miljardi šādu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Victoria's Secret pievēršas dabiskākai reklāmai

    Modes zīmols Victoria’s Secret  pēc kritikas par pārspīlēti idealizētu modeļu attēlošanu apakšveļas reklāmas plakātos, radikāli izmainījis savu nostāju un pievērsies dabiskākai reklāmai. Pēdējās zīmola mājaslapā publicētajās fotogrāfijās modeles attēlotas dabiskā veidolā, izbēgot uzkrītošu fotogrāfiju apstrādi ar foto apstrādes programmām. Victoria’s Secret  saskārās ar kritiku pagājušā gada beigās, pēc tam, kad sociālā portāla Facebook  lietotāji konstatēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Londonā "uzplaukst" unikāls reklāmas stends

    Britu reklāmas aģentūras Wildstone  radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]

    Lasīt tālāk