Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sociālajos tīklos iedzīvotājus aizkustina reklāma par to, ka “Ziemassvētku maģiju rada, nevis nopērk”

Emocionālā Ziemassvētku reklāma, ko veidojis mazs uzņēmums, ir likusi skatītājiem acīs sariesties asarām un teikt, ka tā ir labāka reklāmu par jebkuru Džona Luisa reklāmu. Klipu, kas tiešsaistē skatīts vairāk nekā 4 miljonus reižu mazāk nekā 24 stundu laikā, izveidojusi Jorkšīras video kompānija Sam Teale Productions, un, pēc skatītāju domām, tā ir “labākā un patiesākā” Ziemassvētku reklāma, kādu viņi jebkad ir redzējuši.

Katru gadu uzņēmums plāno izveidot savu “alternatīvo Džona Luisa” reklāmu, un šī gada centieni ir īpaši konkurētspējīgi. Aizkustinošā filma seko līdzi sērojošam tēvam, kurš Ziemassvētkos ir viens ar savu mazo dēlu un cīnās ar rēķinu izmaksu un svētku perioda spiedienu.

Filmas centrā ir vēstījums, ka “Ziemassvētku maģija ir radīta, nevis nopirkta”, jo tētis atceras bērnības atmiņas par koka rotaļlietām un izgatavo dēlam uz Ziemassvētkiem koka braucamo.

Video tika ievietots uzņēmuma Facebook lapā 1. decembrī, un pēc nepilnas dienas tas ir skatīts miljoniem reižu ar desmitiem tūkstošu komentāru. Video producents Sems norāda, ka reklāmu iedvesmojis stāsts, ko viņam stāstīja viņa draugs, kurš pagājušajā gadā strādā par zobārstu.

Sems sacīja: “Es nespēju tam noticēt, cilvēki ir kopīgojuši videoklipu, un mēs katru minūti saņemam tūkstošiem atzīmju “Patīk”. Es nespēju noticēt, cik labi tas ir uzņemts. Ražošanas laikā mēs zinājām, ka tā ir īpaša ideja, bet es nedomāju, ka tik daudzi cilvēki ar to atsauksies, bet cilvēkiem tā ir. Mēs katru gadu veidojam Ziemassvētku reklāmu, iedvesmojoties no gada notikumiem. Mēs vēlējāmies koncentrēties uz reāliem cilvēku stāstiem. Mums bija četri aktieri, un viss, ieskaitot vidi, ir īsts. Mēs vēlējāmies pastāstīt īstu stāstu.”

Reklāma atgādina, ka svētku periods daudzām ģimenēm būs īpaši grūts dzīves dārdzības pieauguma dēļ, un, šķiet, ka reklāma patiešām ir rezonējusi ar cilvēkiem.

Viens komentārs vēsta: “Līdz šim labākā un patiesākā Ziemassvētku reklāma, ko esmu redzējis. Šajos grūtajos laikos mēs visi pārdzīvojam, varbūt mēs visi kādā brīdī cīnāmies… nav par ko kaunēties. Nevienam nekad nevajadzētu justies vienam.”