mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Lieliski padomi “Instagram” mārketinga iesācējiem

    Neapšaubāmi sociālais tīkls “Instagram” mūsdienās ir kļuvis par vienu no populārākajām vietnēm pasaulē, kuru ikdienu apmeklē miljoniem cilvēku. Ja sākotnēji tā bija tikai fotogrāfiju izvietošanas vietne, tad tagad tā ir pārtapusi par spēcīgu mārketinga instrumentu un to arvien biežāk izmanto uzņēmumi, lai piedāvātu savus pakalpojumus un preces. Lieliska stratēģija nav iespējama bez pareizās platformas, tāpēc, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    "Marvel" iegulda milzīgus līdzekļus filmas "Atriebēji: Noslēgums" mārketinga kampaņā

    Pavisam ir tuvu tas brīdis, kad pirmizrādi piedzīvos “Marvel” sāgas “Atriebēji” noslēdzošā daļa. Sāgas noslēgumā atriebēju komandas izdzīvojušajiem un viņu sabiedrotajiem ir jāizstrādā jauns plāns, kurš palīdzētu stāties pretī Tanosa postošajai darbībai. Pēc pēdējās kaujas, kura bija pati masveidīgākā un traģiskākā visā Atriebēju cīņu vēsturē, katra pieļautā kļūda var kļūt liktenīga ne tikai Zemei, bet […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvi padomi Lieldienu e-pasta kampaņām

    Lai arī varētu šķist, ka e-pasta mārketings ir pagātne, patiesībā to joprojām izmanto ļoti daudzi uzņēmumi – tas arvien ir daudzu uzņēmumu galvenais reklāmas un mārketinga kanāls. It īpaši svētku laikā. Straujiem soļiem tuvojoties Lieldienām, e-pasta mārketinga kampaņa ir vēl viena iespēja informēt klientus par saviem pakalpojumiem. To priekšrocības ir acīmredzamas – e-pastam nav dārgu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radošas idejas Lieldienu mārketinga aktivitātēm

    Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, kas nozīmē, ka uzņēmumu īpašniekiem ir jauna iespēja palielināt savu pakalpojumu noietu un celt savu popularitāti jeb īstais laiks, lai veidotu svētku reklāmas kampaņas un aktivitātes. Esam apkopojuši dažas idejas, kas lieliski piesaista auditorijas uzmanību: Lieldienu zaķis Lieldienu zaķis ir mitoloģisks truša tēls, kas Lieldienās bērniem dāvina dāvanas un saldumus, un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Noderīgi mārketinga padomi, lai šī Valentīna diena būtu neaizmirstama

    Vairumam cilvēku visā pasaulē Valentīna diena asociējas ar visu mīlētāju svētkiem, tomēr… kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divatā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai, jo, līdzīgi kā citos svētkos, arī šajā laikā cilvēkiem ir tendence tērēt vairāk. Ja jūsu uzņēmums vēl nav […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sagatavojiet sociālo mediju mārketinga stratēģiju Ziemassvētkiem!

    Ziemassvētku sezona – tas ir viss par spilgtām gaismām, mirdzošām kleitām, dāvanām un zīmoliem, kas vēlas vislabāk izmantot visaktīvāko iepirkšanās periodu! Tieši tā – svētki vairs nav tālu un ir pienācis laiks sākt domāt par savu, unikālo un neatkārtojamo mārketinga stratēģiju! Ziemassvētki ir laiks, kad cilvēki mēdz daudz vairāk apmeklēt veikalus, meklējot ideālās dāvanas saviem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvs mārketings – atslēga uzņēmuma straujākai attīstībai

    Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberta Uzņēmumu grupa palīdz uzņēmumiem augt un attīstīties

    Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kad respondents izvēlas neatbildēt – sabiedriskās domas un tirgus izpēte jaunu izaicinājumu priekšā

    Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām reālijām un sociālām parādībām. Uz to rezultātiem paļaujas gan dažādas organizācijas un politiskās partijas, gan plašsaziņas līdzekļi, gan, protams, sabiedrība. Tāpat nevar aizmirst par tirgus izpēti, kas ir viens […]

    Lasīt tālāk