mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Inteliģence - jaunais rokenrols

    Vācu premium klases auto zīmols Audi  publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi  jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4  versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Londonā "uzplaukst" unikāls reklāmas stends

    Britu reklāmas aģentūras Wildstone  radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Samsung izstrādā kolektīvo foto kolāžu vietni

    Zīmols Samsung  izstrādājis personīgo mobilo sociālo tīklu Waffle, kas paredzēts kolektīvo foto kolāžu radīšanai. Kompānija atklāj, ka jaunizstrādātā vietne pilnvērtīgu darbību uzsāks jau šogad. Waffle  īpašā iezīme ir iespēja lietotājiem radīt kopīgas foto kolāžas. Sociālā tīkla lietošanas piemērs atspoguļots video, kurā kāds inovatīvās vietnes lietotājs sveic savu draugu dzimšanas dienā, nosūtot viņam fotoattēlu. Šim pašam sūtījumam vēlāk pievienojas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Adidas uzrunā ar mākslu

    Sporta preču zīmols Adidas  šonedēļ mārketinga kampaņas Future  (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals  konceptu. Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula). Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zinātnieks Stīvens Hokings prezentē auto zīmola Jaguar jauno konceptu

    Britu zinātnieks Stīvens Hokings kļuvis par auto zīmola Jaguar  pirmā krosovera F-Pace reklāmas video varoni. “Jūs visi pazīstat mani kā profesoru Stīvenu Hokingsu – fiziķi, kas izzina telpas un laika noslēpumus, taču manai personībai ir arī otra puse, par kuru jūs pat, iespējams, neesat iedomājušies – aktieris Stīvens Hokings. Vienmēr esmu vēlējies atveidot ļaundari kādā kino lentē, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga kampaņa, kas atspoguļo sievietes gara spēku

    Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai amerikāņu papīra dvieļu ražotājs Brawny  uzsācis kampaņu #StrengthHasNoGender (Spēkam nav dzimuma), kas izceļ sievietes daudzpusību un gara spēku. Kampaņas galvenās varones ir četras sievietes, kas tērpušās zīmola Brawny  titultēla leģendārajā rūtainajā kreklā, kas šajā kontekstā simbolizē abu dzimumu vienlīdzību. Kampaņas ietvaros zīmols radījis četras dokumentālas īsfilmas par sievietēm, kas pārstāv […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klientu lojalitātes programmas – spēcīgs mārketinga instruments vai zīmola reputācijas grāvējs?

    Zīmola reputācija ir stūrakmens, kas sekmē kompānijas attīstību, vai pretēji – bremzē to. Viens no svarīgākajiem reputācijas veidotājiem ir pastāvīgo klientu lojalitātes programmu izstrāde un pārdomāta to pilnveidošana, jo, kā zināms, darbs pie reputācijas ir nepārtraukts un stratēģisks process, kas var tikt sagrauts vienā acumirklī, ja kaut viens klients ir patiesi neapmierināts ar zīmola attieksmi. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Apple pievienojas sociālajai vietnei Twitter

    Pēc vairāku gadu ilgas atsacīšanās no sociālo mediju izmantošanas, pasaulslavenā tehnoloģiju kompānija Apple  beidzot nolēmusi pievienoties Twitter.  Zīmols izveidojis kontu, kurā turpmāk tiks publicēta noderīga informācija un padomi zīmola ierīču efektīvai izmantošanai un tehnisko problēmu novēršanai. Divu stundu laikā pēc konta atvēršanas, Apple  sasniedza 24000 sekotāju un saņēma teju 200 jautājumu par iPhone,  iPad  and klēpjdatoru lietošanu. Apple komanda […]

    Lasīt tālāk