mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Olimpiskā reklāma jau nesusi peļņu miljarda ASV dolāru apmērā

    Olimpiskās spēles Riodežaneiro atnesušas kompānijai NBC Sports Group  miljardu ASV dolāru lielu peļņu. Telekompānija paziņoja, ka reklāmas pārdošana sasniegs rekordu amerikāņu televīzijas tirgū. Sagaidāms, ka Rio 2016  sekmēs nacionālā tirgus popularitāti ievērojami vairāk, nekā citas Olimpiskās spēles un mediju pasākumi. Miljarda dolāru atzīme tika sasniegta par četriem mēnešiem ātrāk, nekā Londonas spēlēs 2012. gadā. Toreiz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Carlsberg pārsteidz londoniešus ar unikālu šokolādes bāru

    Alus ražotājs Carlsberg  Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Victoria's Secret pievēršas dabiskākai reklāmai

    Modes zīmols Victoria’s Secret  pēc kritikas par pārspīlēti idealizētu modeļu attēlošanu apakšveļas reklāmas plakātos, radikāli izmainījis savu nostāju un pievērsies dabiskākai reklāmai. Pēdējās zīmola mājaslapā publicētajās fotogrāfijās modeles attēlotas dabiskā veidolā, izbēgot uzkrītošu fotogrāfiju apstrādi ar foto apstrādes programmām. Victoria’s Secret  saskārās ar kritiku pagājušā gada beigās, pēc tam, kad sociālā portāla Facebook  lietotāji konstatēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jeep aicina saskatīt skaistumu dubļos

    Auto zīmols Jeep  sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow  pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā. Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep  atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep  skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Inteliģence - jaunais rokenrols

    Vācu premium klases auto zīmols Audi  publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi  jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4  versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Londonā "uzplaukst" unikāls reklāmas stends

    Britu reklāmas aģentūras Wildstone  radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Samsung izstrādā kolektīvo foto kolāžu vietni

    Zīmols Samsung  izstrādājis personīgo mobilo sociālo tīklu Waffle, kas paredzēts kolektīvo foto kolāžu radīšanai. Kompānija atklāj, ka jaunizstrādātā vietne pilnvērtīgu darbību uzsāks jau šogad. Waffle  īpašā iezīme ir iespēja lietotājiem radīt kopīgas foto kolāžas. Sociālā tīkla lietošanas piemērs atspoguļots video, kurā kāds inovatīvās vietnes lietotājs sveic savu draugu dzimšanas dienā, nosūtot viņam fotoattēlu. Šim pašam sūtījumam vēlāk pievienojas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Adidas uzrunā ar mākslu

    Sporta preču zīmols Adidas  šonedēļ mārketinga kampaņas Future  (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals  konceptu. Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula). Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zinātnieks Stīvens Hokings prezentē auto zīmola Jaguar jauno konceptu

    Britu zinātnieks Stīvens Hokings kļuvis par auto zīmola Jaguar  pirmā krosovera F-Pace reklāmas video varoni. “Jūs visi pazīstat mani kā profesoru Stīvenu Hokingsu – fiziķi, kas izzina telpas un laika noslēpumus, taču manai personībai ir arī otra puse, par kuru jūs pat, iespējams, neesat iedomājušies – aktieris Stīvens Hokings. Vienmēr esmu vēlējies atveidot ļaundari kādā kino lentē, […]

    Lasīt tālāk