Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc svarīgi pie Ziemassvētku preču izpārdošanas sākt strādāt savlaicīgi?

Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu.

Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas:

Izvirziet mērķi

Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt janvāra pārdošanas apjomu par noteiktu procentu? Vai varbūt piesaistīt jaunus klientus? Lai saprastu, kā rīkoties, vispirms nospraudiet konkrētu mērķi.

Piemēram, pirmā iespēja iztīrīt liekos krājumus varētu būt visu atlikušo produktu sagrupēšana un vairumtirdzniecības izsole.

Segmentēt klientus

Kad esat izvirzījis mērķi, apsveriet, kuri klientu segmenti, visticamāk, palīdzēs to sasniegt.

Lai ātri izpārdotu daudz krājumu, apsveriet iespēju atlasīt labākos pircējus, izmantojot izdevīgus piedāvājumus, kas tiek nosūtīti, izmantojot personalizētus e-pasta ziņojumus. Taču, ja vēlaties palielināt janvāra ieņēmumus, nezaudējot peļņu, efektīvāk būtu reklamēt savus piedāvājumus ar kuponiem vai bezmaksas piegādi.

Vai varbūt jūs varētu izveidot piedāvājumu savam sms abonementiem vai Twitter sekotājiem?

Apsveriet laiku un ziņojumu

Jūsu izpārdošanas laiks ir svarīgs gan praktisku, gan psiholoģisku iemeslu dēļ. Piemēram, jūs varētu uzsākt izpārdošanu jau 26. decembrī, taču pastāv risks, ka klienti tad var nebūt noskaņoti tajā laikā tērēt.

Ja tomēr, vēlaties rīkot agro izpārdošanu, tad varat to nodēvēt par sevis apdāvināšanas laiku. Piemēram, izplatiet ziņojumu: “Vai nesaņēmāt to, ko gribējāt šajos Ziemassvētkos? Šeit ir jūsu iespēja!”

Mācieties no pagātnes pieredzes

Vai jūsu uzņēmums iepriekšējos gados ir rīkojis pēcsvētku pārdošanas pasākumus? Apskatiet iepriekšējos sniegumus. Kuri produkti tika labi pārdoti? Kādas bija populārākās atlaides? Kad sāka zust interese par šiem produktiem? Kāds bija pārdošanas ātrums? Un kā piedāvājums ietekmēja darbības?

Izmantojiet vēsturisko informāciju, lai informētu par šī gada plānošanu. Ja pagājušā gada izpārdošana bija neveiksmīga, mainiet lietas. Ja tai bija liels panākums, atkārtojiet formulu.