Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pavasara mārketinga stratēģijas, kas vienmēr darbojas

Kādām tēmām pievērsties pavasarī?

Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu?

Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, un konkrētiem datumiem, piemēram, Mātes dienai, nav jābūt vienīgajam motivatoram, lai sāktu izpārdošanu.

Šajā raksta aplūkosim dažas pamata pārdošanas taktikas, kuras varat pielāgot savai pavasara izpārdošanai.

Lūk, astoņas ar pavasari saistītas tēmas, kuras jūs varat apspēlēt savā kampaņā:

Dzīvnieku un ziedu motīvi

Ziedi noteikti ir pirmais, ar ko ikvienam asociējas pavasaris, it īpaši ņemot vērā, ka pavasarī tiek atzīmēti arī tādi svētki kā Sieviešu diena, Lieldienas un Mātes diena. Runājot par izpārdošanu, to var lieliski apspēlēt ar vārdiem, ka “sniegs kūst un samazinās arī cenas”.

Saule

Ja pavasaris ir klāt, tas nozīmē, ka vasara arī ir tepat blakus. Un kā vislabāk sagatavoties vasarai? Iepērkot jaunas kleitas, svārkus un citus sezonai atbilstošus apģērbus.

Fiziskā labsajūta

Vēl viens jautrs veids, kā sagatavoties vasarai, ir sākt vairāk domāt par fiziskām aktivitātēm. Tas ir lielisks veids, kā sākt izpārdošanu, it īpaši ar sportu saistītām lietām.

Pavasara tīrīšana

Šajā gadījumā kavēšanās pagātnē varētu nebūt nemaz tik slikta. Jūs varat izmantot pavasari kā labu iemeslu, lai izveidotu izpārdošanu ar ziemu saistītajiem produktiem.

Krāsas

Tas būs atkarīgs no jūsu dizaina, taču jūs varat izspēlēt jebkuru no krāsām un izdomāt kampaņu, piemēram, kas saistīta ar dzeltenumiem, jautriem pasteļtoņiem, spilgti zilajiem un zaļajiem. Galu galā šīs ir krāsas, kuras mēs visi gaidījām.

Jauna sezona, jauna Tu

Savā ziņā pavasaris ir kā cits gads, kuru var izmantot diezgan universāli. Šo ideju var apstrādāt gandrīz no jebkura leņķa un tā var noderēt jebkuram produktam, jo ​​klientam tā ir iespēja nomainīt kaut ko vecu pret kaut ko jaunu. Jūs varat sākt ar kaut ko, ko cilvēki lieto katru dienu – telefona maciņi, somas, krūzes utt.

Jaunums

Jauns produkts, kuru vēlaties pievienot? Jauna veikala funkcija, ko klienti novērtētu? Pavasaris ir lielisks iemesls, lai klientus iepazīstinātu ar visu jauno.

Putni un bites

Kāpēc gan nepārvērst dažas savas Valentīna dienas reklāmas idejas par pavasara, mīlestības un lieliska piedāvājuma “divi par vienu cenu” ideju?

Pavasaris ir lielisks brīdis sākt jaunu kampaņu vai uzrunāt klientus ar īpašu vēstījumu. Izmantojiet pavasara svētkus, lai palielinātu cilvēku iesaisti, piemēram, Mātes dienā aiciniet klientus dalīties ar īpašu novēlojumu savām mammām, rīkojiet konkursus, izveidot izpārdošanu un mudiniet cilvēkus iegādāties vislabāko tieši pie Jums!

Komentāri