kā sasniegt klientus

Random entry RSS

  • Posted in:

    Zīmola veidošanā liela nozīme arī zīmola atpazīstamības pētījumam

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tāpat kā jebkuram sarežģītam un ietilpīgam jēdzienam, arī zīmolam nevar būt viena universāla definīcija, par kuru varētu vienoties lielākā daļa zinātnieku un praktiķu, kas specializējas šajā jomā. Zīmols ir apzīmējums, kas saistās ar unikālu risinājumu īpašībām, kas raksturo konkrētu organizācijas produktu vai pakalpojumu. 19. gadsimta beigas tiek uzskatītas par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālo mediju mārketinga ceļvedis – kuru sociālo tīklu vislabāk izvēlēties?

    Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Sociālo mediju mārketings ir ļoti plašs termins, kas ietver dažādas platformas un mārketinga paņēmienus. To var vienkārši definēt kā sociālo tīklu izmantošanu sava zīmola, produktu un pakalpojumu reklamēšanai un mārketinga mērķu sasniegšanai. Tas ietver visu mārketinga mērķu diapazonu, piemēram, reklāmguvumus, vietnes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Piecas lietas, kas ikvienam jāzina par sabiedriskajām attiecībām

    Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Biznesa mērķu sasniegšanai svarīgi izveidot savu mārketinga stratēģiju

    Katram biznesam ir nepieciešama mārketinga stratēģija – bez veiksmīgas mārketinga stratēģijas neviens uzņēmums nevarēs pastāvēt sekmīgi ilgtermiņā un agri vai vēlu radīsies problēmas. Kā izveidot veiksmīgu mārketinga stratēģiju un kuru mārketinga stratēģijas veidu izmantot? Kad lielākā daļa cilvēku sāk domāt par mārketingu, viņi domā par tā redzamo izpildi – tas varētu ietvert jebko, sākot no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Astoņi padomi, kas palīdzēs optimizēt uzņēmuma mārketinga stratēģiju

    Mārketings mainās līdzi laikam un uzņēmējiem nepārtraukti jādomā par to, kā labāk uzrunāt mērķauditoriju, kādus mārketinga instrumentus izmantot, kā sasniegt klientus u.tml. Tieši pārdomāta mārketinga stratēģija noteiks to, cik veiksmīga būs jūsu darbības rezultāti. Aicinām ņemt vērā astoņus mārketinga padomus, kas palīdzēs optimizēt uzņēmuma stratēģiju, pamatojoties uz jaunākajām tendencēm. Dažādojiet mārketinga kanālus Vairums mārketinga budžetu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā mārketinga attīstībā var palīdzēt sociālais tīkls Pinterest?

    Uzņēmumiem jābūt sociālajos tīklos – tas ir neapšaubāmi un par to dzirdam arvien biežāk gan no mārketinga ekspertiem, gan pašiem klientiem, kas labprāt vēlētos, lai pakalpojumi tiem būtu rokas stiepiena attālumā. Kamēr vairums organizāciju arvien biežāk savā mārketingā izmanto tādus sociālos tīklus kā Facebook un Instagram, arvien lielāku uzmanību arī Latvijā izpelnās Pinterest, kam ir […]

    Lasīt tālāk