Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētku mārketinga idejas 2022. gadam

Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kam raksturīgs arī vērienīgs iepirkšanās drudzis. Uzņēmumiem, neatkarīgi no pārstāvētas nozares, šajā laikā ir iespējams palielināt savus pārdošanas apjomus, tomēr, ņemot vērā lielo konkurenci, ikvienam uzņēmumam ir pastiprināti jādomā par to, kā piesaistīt klientu uzmanību.

Esam apkopojuši labākās Ziemassvētku mārketinga idejas jūsu tiešsaistes e-komercijas veikalam:

Piešķiriet savai mājaslapai Ziemassvētku noskaņu

Mājaslapas sākumlapa ir pirmā vieta, kur klienti mijiedarbojas ar jūsu zīmolu. Sirsnīga sagaidīšana šajā svētku sezonā var iedarbināt viņu svētku noskaņu, tāpēc pārsteidziet savus apmeklētājus ar svētku grafiku un siltiem vēlējumiem. Tomēr visa mājas lapas dizaina maiņa ir dārga un laikietilpīga. Labāk veiciet nelielas izmaiņas, lai radītu mājīgu Ziemassvētku atmosfēru.

Šeit būs dažas idejas:

  • Pievienojiet savam logotipam svētku elementus
  • Izmantojiet dekoratīvus fontus
  • Iekļaujiet svētku sveicienus

Radiet Ziemassvētku tematikai atbilstošu iepakojumu jūsu produktiem

Šajā gada laikā cilvēki pērk dāvanas savai ģimenei un draugiem, un vairums no tiem izvēlas preces ar svētku iesaiņojumu. Tāpēc ir labi, ja saviem klientiem varat piedāvāt īpašas dāvanu kastes vai iesaiņojumus. Turklāt ekskluzīvs Ziemassvētku iepakojums palīdzēs jums izcelties konkurentu vidū.

Izveidojiet personalizētus dāvanu komplektus

Vienkārša dāvanu komplekta koncepcija ir līdzīgu produktu apkopošana vienā iepakojumā ar atlaidi. Savā veikalā varat atsevišķi pārdot slotu, grīdas tīrītāju un spaini. Bet, ja jūs tos pārdodat komplektā par pazeminātu cenu, jūsu klients gūs labumu. Šeit pat varat ielikt bezmaksas preci kā dāvanu. Katrā ziņā svētku sezonā idejas un kombinācijas var būt vairākas.

Piedāvājiet saviem klientiem bezmaksas dāvanas

Lielākā daļa tiešsaistes veikalu īpašnieku apgalvo, ka viņu klientu pasūta vairāk nekā vienu preci, ja viņi saņem bezmaksas dāvanu. Bezmaksas dāvana palīdz veidot spēcīgas attiecības ar klientiem un mudināt viņus izvēlēties jūs konkurentu vietā.

Pievienojiet savam zīmolam Ziemassvētku noskaņu

Atgādiniet klientiem, ka ir brīvdienu sezona. Šajā gadalaikā cilvēki vēlas pārsteigt savus īpašos ar dāvanām. Ziemassvētki rada daudzus iepirkšanās stimulus un tikai gudri, ja uzņēmumi tos izmantos. Tāpat svētku noskaņu varat radīt ne tikai savās mājaslapā vai fiziskā veikalā, bet arī sociālajos tīklos vai e-pastā, sūtot saviem klientiem ziņojumus par atlaidēm, speciālizētus dāvanu bukletus utt.

Papildiniet Ziemassvētku izpārdošanu ar kuponiem/atlaidēm

Apmēram 93% cilvēku izmanto dažādas atlaižu kartes vai kuponus visa gada garumā. Klienta skatījumā atlaide ir tūlītēja peļņa. Svētki ir lielisks laiks, lai nāktu klajā ar atlaidēm un izpārdotu lietas, kas lieliski noderēs kā dāvanas.

Piedāvājiet Ziemassvētku dāvanu kartes

Dāvanu kartes ir viena no populārākajām dāvanu precēm visu paaudžu cilvēkiem. Kā tiešsaistes mazumtirgotājam jums vajadzētu arī piedāvāt dāvanu kartes dažādos cenu diapazonos, lai pircēji varētu izvēlēties piemērotāko atbilstoši savam budžetam.

Izveidojiet Ziemassvētku tēmu produktus

Šajā svētku sezonā cilvēkiem patīk iegādāties lietas, kas viņu dzīvē ienes svētku noskaņu. Savā tiešsaistes veikalā varat pārdot dažādus produktus. Vienkārši pievienojiet dažiem no produktiem Ziemassvētku dizaina elementus un lieta darīta.

Šīs ir Ziemassvētku mārketinga idejas 2022. gadam, taču varat izmantot arī citas stratēģijas, lai padarītu savu klientu svētkus neaizmirstamus, tai skaitā apsvērt bezmaksas piegādi, konkursus sociālajos tīklos, bezmaksas iesaiņošanu u.tml.