mārketinga iespējas

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Pepsi” zīmola jaunā kampaņa vērsta uz Millenium paaudzi

    Gāzēto dzērienu ražotājs “Pepsi” ieviesis pirmo specializēto kampaņu savam “Wild Cherry” variantam trīs gadu laikā, pievēršot uzmanību tūkstošgadniekiem, kuri beidzot dzīvo “pieaugošo dzīvi”, ko viņi kādreiz ironiski izsmēja. Ar nosaukumu “Get Wild” (Kļūsti mežonīgs!) tiek atzīts, ka mūsdienās “mežonīgs” nozīmē pavisam kaut ko citu kā 2000. gadā. “Viņu dzīves šobrīd izskatās savādākas nekā pirms 10-20 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kuras ir bijušas 2023. gada apmeklētākās interneta vietnes?

    Pagājušā gada tops datos par apmeklējumu no visām ierīcēm kopā bijis mainīgs – pozīcijām mainījušies gan līderi pirmajās topa vietās, gan viss pirmais topa desmitnieks, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais 2023. gada gemiusAudience TOP 20 vietņu apskats. Stabilāko auditorijas izaugsmi no pavasara līdz gada beigām uzrādījuši portāli tvnet.lv un 1188.lv. Pagājušais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai jaunās “Nekrietneles” kļūdījās mērķējot savu mārketinga kampaņu uz Z paaudzi?

    Pagājušajā nedēļā uz kino ekrāniem ārzemēs nonāca 2004. gada filmas “Mean girl” (Nekrietneles) mūzikls, nododot North Shore High kroni jaunajai plastikas paaudzei. 2024. gada filma ar Lindsejas Lohanu ar Reičelu Makadamsu galvenajās lomās stāsta par Keidiju, kura pirmo reizi nokļūst vidusskolā un tiek pakļauta “psiholoģiskajai apstrādei” un nerakstītiem skolas likumiem, ar kuriem saskaras ikviens tīnis. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas

    Lai arī svētku gaidīšanas laiks ir tikko sācies, šī gada Ziemassvētku reklāmu raža jau izrādījusies veiksmīga. Kā liecina efektivitātes mērīšanas uzņēmumu “System1” un “Kantar” pētījumi, Aldi un Coca-Cola svētku reklāmas ir šī gada favorīti. Aldi svētku filmiņa “Kevins un Ziemassvētku fabrika”, kurā attēlots tā atkārtotais varonis Kevins Burkāns, ir visaugstāk novērtētā reklāma no visām Ziemassvētku […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Britnijas Spīrsas grāmatas “Sieviete manī” panākumi – fani kā spēcīgākais mārketings

    Amerikāņu popzvaigznes Britnijas Spīrsas biogrāfiskā grāmata “Sieviete manī” (“The Woman In Me”) jau pirms tās iznākšanas kļuva par īstu bestselleru, jau pirmajā nedēļā kļūstot par vienu no pārdotākajiem slavenību memuāriem vēsturē. Spīrsa savā grāmatā iekļāvusi šokējošas atklāsmes par attiecībām ar dziedātāju Džastinu Timberleiku, par abortu, dzīvi tēva aizbildniecībā, draudzību ar sabiedrības dāmu Parisu Hiltoni, matu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vērtīgi padomi 2024. gada mārketingam – kā aizraut un izcelties

    Šī gada laikā pasaules mārketinga ainava ir krietni mainījusies – internetam strauji attīstoties, pakalpojumus un produktus pārdod vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Jāatceras, ka mārketings nav tikai jūsu produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošana – galvenais ir jūsu produkts, pakalpojums vai ideja. Kas jāņem vērā, plānojot mārketinga aktivitātes 2024. gadā? Domā lielā mērā Domāšanas veids “Domā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirgus situācija influenceru mārketinga jomā ir ievērojami uzlabojusies

    Ņemot vērā sociālo mediju un satura mārketinga nozares pastāvīgo izaugsmi, influenceru mārketinga attīstību un patērētāju maldinājuma riskus, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) arī 2022. gadā veica uzraudzību, konsultēja un dažādu pasākumu ietvaros informēja influenceru mārketinga jomas pārstāvjus, galveno uzmanību pievēršot sociālās saziņas vidē sniegtās komerciālās informācijas nošķiršanai, vispārējām reklāmu prasībām un maldinājumam par dažādu produktu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai pie jauno animācijas filmu neveiksmēm vainojams neizdevies mārketings?

    Pavisam drīz arī Latvijā uz kinoekrāniem iznāks animācijas filma “Elementāri”, kas vēsta par pilsētu, kurā dzīvo Gaisa, Zemes, Ūdens un Uguns ļaudis. Viņi nekad nejaucas kopā, taču stiprajai un ugunīgajai Liesmai nejauši aizsākas draudzība ar mierīgo un pa straumi vienmēr peldošo Vilni – šī draudzība metīs izaicinājumu ierastajai lietu kārtībai apkārtējā pasaulē. Taču jau tagad […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sieviešu diena pasaulē – zīmoli uzsver sieviešu nozīmību un ieguldījumu

    Trešdien, 8. martā, visā pasaulē tika atzīmēta Starptautiskā Sieviešu diena. Savas vērtības šajā dienā uzsvēra arī daudzi zināmi zīmoli, sākot ar tādiem uzņēmumiem kā Pepsi un beidzot ar visām sievietēm zināmo Loreal. Šoreiz sniedzam ieskatu tajā, kā trīs dažādi zīmoli atzīmēja šo īpašo dienu. Pepsi Kampaņa “Viņa ir PepsiCo” pievērš uzmanību sievietēm ražošanas jomā visā […]

    Lasīt tālāk