mārketinga iespējas

Random entry RSS

  • Posted in:

    Tirgus situācija influenceru mārketinga jomā ir ievērojami uzlabojusies

    Ņemot vērā sociālo mediju un satura mārketinga nozares pastāvīgo izaugsmi, influenceru mārketinga attīstību un patērētāju maldinājuma riskus, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) arī 2022. gadā veica uzraudzību, konsultēja un dažādu pasākumu ietvaros informēja influenceru mārketinga jomas pārstāvjus, galveno uzmanību pievēršot sociālās saziņas vidē sniegtās komerciālās informācijas nošķiršanai, vispārējām reklāmu prasībām un maldinājumam par dažādu produktu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai pie jauno animācijas filmu neveiksmēm vainojams neizdevies mārketings?

    Pavisam drīz arī Latvijā uz kinoekrāniem iznāks animācijas filma “Elementāri”, kas vēsta par pilsētu, kurā dzīvo Gaisa, Zemes, Ūdens un Uguns ļaudis. Viņi nekad nejaucas kopā, taču stiprajai un ugunīgajai Liesmai nejauši aizsākas draudzība ar mierīgo un pa straumi vienmēr peldošo Vilni – šī draudzība metīs izaicinājumu ierastajai lietu kārtībai apkārtējā pasaulē. Taču jau tagad […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sieviešu diena pasaulē – zīmoli uzsver sieviešu nozīmību un ieguldījumu

    Trešdien, 8. martā, visā pasaulē tika atzīmēta Starptautiskā Sieviešu diena. Savas vērtības šajā dienā uzsvēra arī daudzi zināmi zīmoli, sākot ar tādiem uzņēmumiem kā Pepsi un beidzot ar visām sievietēm zināmo Loreal. Šoreiz sniedzam ieskatu tajā, kā trīs dažādi zīmoli atzīmēja šo īpašo dienu. Pepsi Kampaņa “Viņa ir PepsiCo” pievērš uzmanību sievietēm ražošanas jomā visā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā šausmu filma “Megana” iekaroja sociālo mediju mārketingu? Ko no tās var mācīties uzņēmumi?

    Populārā šausmu filma “Megana” (M3GAN) pārsteidzošā veidā iekaroja sociālos mediju visā pasaulē. Turklāt, ja aplūkojam veidu, kā filmas veidotājiem un mārketinga komandai izdevās iecerētais, tad varam secināt, patiesībā šīs filmas vīrusu mārketinga mācību var izmantot arī ikviens mazais uzņēmums. M3GAN jeb Megana ir mākslīgā intelekta brīnums, lelle, kas radīta būt par bērna pavadoni un vecāku […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” kontu koplietošanas ierobežojums varētu skart miljonus

    Drīzumā miljoniem straumēšanas platformas “Netflix” pakalpojuma lietotāju varētu tikt bloķēti. Tas tiks darīts ar mērķi izbeigt lietotāju dalīšanos ar parolēm. Jau vēstīts, ka globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā zaudējis abonentu skaitu. Līdz ar to uzņēmums paziņojis, ka sāks ierobežot kontu koplietošanu, tādā veidā cerot, ka pakalpojumam reģistrēsies jauni lietotāji. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kādas tendences jāņem vērā TV reklāmas tirgotājiem?

    Strauji pieaugot straumēšanas kanālu skaitam, TV auditorija sadrumstalojas. Tikmēr lejupslīdes dēļ zīmoliem ir svarīgāk nekā jebkad agrāk saprast skatīšanās paradumus, lai maksimāli palielinātu savu tēriņu efektivitāti. Televīzijai ir spēcīga zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanas vēsture, taču zīmolu spēja atrast savu auditoriju šajā sadrumstalotajā tirgū joprojām ir ļoti reāls izaicinājums. Tā kā 2023. gads ievadīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Twitter” atcels politiskās reklāmas aizliegumu

    Sociālās saziņas vietnē “Twitter” atcelts 2019. gadā noteiktais politiskās reklāmas aizliegums. Sociālā tīkla vadība paziņojusi, ka mīkstinās noteikumus attiecībā uz politiku balstītu reklāmu un atļaus uz politiku balstītas reklāmas, tādējādi atkal pavērot iespējas kampaņu reklamēšanai, ko “Twitter” pārtrauca trīs gadus atpakaļ. Iepriekšējā “Twitter” vadība uzskatīja, ka politiskie vēstījumi nav pelnījuši, lai tos publiskotu par naudu: […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Satura mārketinga idejas 2023. gada sākumam

    Jaunajā gadā, kā ierasts, tiek izvirzītas jaunas apņemšanās – arī mārketingā tā ir iespēja sākt pozitīvas pārmaiņas. Tā, piemēram, jauns gads var kalpot par lielisku iespēju piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos ar noderīgu, informatīvu un izklaidējošu saturu. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Aldi” Ziemassvētku reklāmā tiek atdzīvināta iemīļotā filma “Viens pats mājās”

    Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”. Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” […]

    Lasīt tālāk