Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas

Lai arī svētku gaidīšanas laiks ir tikko sācies, šī gada Ziemassvētku reklāmu raža jau izrādījusies veiksmīga. Kā liecina efektivitātes mērīšanas uzņēmumu “System1” un “Kantar” pētījumi, Aldi un Coca-Cola svētku reklāmas ir šī gada favorīti.

Aldi svētku filmiņa “Kevins un Ziemassvētku fabrika”, kurā attēlots tā atkārtotais varonis Kevins Burkāns, ir visaugstāk novērtētā reklāma no visām Ziemassvētku reklāmām.

Šis ir piektais gads pēc kārtas, kad reklāma, kurā attēlots Kevins Burkāns, ir saņēmusi 5 zvaigznes.

Tai seko Coca-Cola ilgstošā reklāma “Tuvojas svētki”, Amazon “Joy Ride”, mazumtirgotāja The Works reklāma “Unwrap Real Value Gifts”, M&S Food reklāma, Morisons reklāma un Barbour ‘Shaun the Sheep x Baa-Bour’.

Pārējo 12 labāko reklāmu topu veido Lidl (5,8 zvaigznes), Disney (5,7), Sainsbury’s (5,7), Vodafone (5,6) un Duracell (5,4).

Tikmēr Kantar dati, kas balstīti uz atsauksmēm no 3600 patērētājiem, ierindo Coca-Cola “Svētki nāk” kā visefektīvāko Ziemassvētku reklāmu šogad.

McDonald’s kampaņa ir otrajā vietā, kam seko Cadbury “Secret Santa” un Duracell “Bunny Saves Christmas”.

Tomēr tieši McDonald’s ieguvusi visaugstāko rezultātu, ja runājam par smieklīgāko šī gada reklāmu. Tā likusi vairāk nekā ceturtdaļai respondentu skaļi smieties.

Kā norāda mārketinga eksperti, panākumu atslēga slēpjas pazīstamos tēlos un tradicionālos elementos.