zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Rebrendings jeb zīmola atjaunošana kļūst aizvien pieprasītāka

    Droši vien ikviena uzņēmuma īpašnieks vismaz reizi dzīvē ir domājis par to, vai viņa bizness ir veiksmīgs? Vai tā piedāvātie produkti attaisno pircēju gaidas? Ja atbilde uz šo jautājumu ir noliedzoša, tad tiek meklēts problēmas risinājums – visbiežāk uzņēmumi izvēlas zīmola atjaunošanu jeb rebrendingu. Rebrendings ir pazīstama uzņēmuma zīmola maiņa vai modificēšana, kura mērķis ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendinga galvenais iemesls – kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā

    Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes

    Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai

    Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Seši iemesli, kāpēc ir nepieciešams mārketings

    Vai jūs esat informēti par to, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem slēpjas mārketingā. Mārketingu var arī definēt kā procesu, kas izzina pircēju vajadzības un vēlmes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” iepazīstina ar jaunu zīmolu “DRAKO”

    Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” radījis jaunu ģimenes zīmolu “DRAKO”, kas izstrādāts speciāli Latvijas un Igaunijas tirgum. Jaunā zīmola produktu klāstā ietilpst dažāda veida mīkstās konfektes, bet zīmola lepnums ir Latvijā ražotās augļu sulu konfektes. “Veselīgs dzīvesveids un uzturs kļūst arvien populārāks Latvijā. Iedzīvotāji vairāk pievērš uzmanību pārtikas produktu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mercedes - Benz plāno radīt jaunu elektrisko automašīnu zīmolu

    Vācu auto koncerns Mercedes-Benz  vēlas radīt jaunu zīmolu, kas apvienos kompānijas ražotās elektriskās automašīnas, aprīkotas ar ūdeņraža ģeneratoru. Tādējādi autoražotājs plāno konkurēt ar zīmolu BMW, vēsta portāls Autocar. Saskaņā ar Mercedes-Benz Cars  Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Ole Kalleniusa sacīto, līdz šī gada beigām Mercedes-Benz  auto modeļu vidū parādīsies trīs elektriskās automašīnas – viens B […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Heineken rod veidu, kā reklamēt savu zīmolu Krievijā

    Alus ražotājs Heineken  radis efektīvu veidu, kā stingras likumdošanas apstākļos virzīt savu zīmolu Krievijā. Kompānija atvērusi personīgo vasaras bāru uz kādas no Maskavas ielām, tādējādi apejot pastāvošos alus reklāmas ierobežojumus. Bārs var uzņemt 100 apmeklētājus, kā arī patīkamākai vasaras vakaru baudīšanai viesiem pieejams pagalms 170 kvadrātmetru platībā. Šo projektu Heineken  palīdzējusi īstenot radošā aģentūra Unity, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Raidorganizācija BBC maina darbības koncepciju

    Britu korporācija BBC  pirmo reizi savas gandrīz simts gadu pastāvēšanas laikā nolēmusi mainīt informācijas pārraides koncepciju. Kompānijas misijai – informēt, izglītot un izklaidēt pievienojas vēl divi nozīmīgi mērķi – atšķirties no konkurentiem un būt objektīviem, vēsta laikraksts The Telegraph со. Lēmums mainīt darbības koncepciju tika pieņemts, pēc tam, kad BBC  saskārās ar kritiku par franšīžu iegādi […]

    Lasīt tālāk