zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Zīmolu saziņa sensitīvos laikos – kā runāt par auditorijai svarīgiem jautājumiem?

    Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Klientu segmentācija kļūst arvien plašāka un efektīvāka

    Segmentācija ir tirgus sadalīšana pircēju grupās, kurām ir atšķirīgas vajadzības, uzvedība tirgū un no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem mārketinga pasākumiem. Ja agrāk tradicionāli segmentācija bija vērsta uz tādiem ģeogrāfiskiem un demogrāfiskiem faktoriem kā vecums, dzimums, rase, atrašanās vieta u.tml., tad vēlāk tirgotāji izlēma, ka būtu jāiekļauj arī klientu psihogrāfiskie un uzvedības aspekti. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktuāli! Svaigas vasaras mārketinga idejas

    Sezonas kampaņas ir lielisks veids, kā reklamēt savu biznesu un palielināt klientu piesaisti. Lai arī sezonas kampaņas darbojas neatkarīgi no gadalaika, vasara ir īstais laiks, lai uztvertu cilvēku dzīvesprieku un piedāvātu viņiem lieliskas preces, kas viņiem šajā vasaras sezonā noteikti ir vajadzīgas. Uzlabojiet savus pārdošanas apjomus, izmantojot vasaras mārketinga idejas. Lūk, dažas no vienkāršākajām idejām, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jo sarežģītāka nozare, jo vieglāk uztveramam jābūt tā satura mārketingam

    Tādas sarežģītas nozares kā finanses, ekonomika un bizness ne vienmēr un ne visiem ir interesantas, taču, ja tās spēj sniegt zināšanas, ar kurām jūs vēlaties dalīties, tad skaidrs, ka arī to komunikācijas saturs var aizraut. Tradicionāli zīmoli ir izmantojuši satura mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu klientus un nodotu viņu piedāvājumu. Finanšu pakalpojumu nozarē satura mārketinga loma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc automatizācija ir labākais sabiedrotais?

    Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā. Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kam jāpievērš uzmanību, izmantojot mākoņdatošanas sistēmas?

    COVID-19 dēļ vairums uzņēmumu ir sākuši strādāt attālināti – arī situācijai uzlabojoties, uzņēmumi ir saglabājuši šādu iespēju daudziem darbiniekiem. Var teikt, ka attālinātais darbs ir jaunā realitāte, kā rezultātā palielinājusies arī mākoņkrātuves nozīme un ar to saistītie drošības riski. Lielai daļai uzņēmumu ilgstošs attālinātais darbs var nozīmēt to, ka tiem ir jāapsver mākoņdatošanas rīku ieviešana, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc klusēšana var nebūt labākā sociālo mediju stratēģija zīmoliem un to līderiem?

    COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete? Eksperti norāda, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumam ir jābūt tur, kur ir viņa mērķauditorija – e-pastā

    Pētījumi rāda, ka aptuveni 80% uzņēmumu e-pastu izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Teju ikviena nozare pēdējā gada laikā ir bijusi spiesta veikt izmaiņas un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus, lai pielāgotos pandēmijas sekām. Reaģējot uz straujo pāreju uz digitālo tirdzniecību, arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies e-pasta mārketingam. E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās […]

    Lasīt tālāk