zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Sociālajos tīklos iedzīvotājus aizkustina reklāma par to, ka “Ziemassvētku maģiju rada, nevis nopērk”

    Emocionālā Ziemassvētku reklāma, ko veidojis mazs uzņēmums, ir likusi skatītājiem acīs sariesties asarām un teikt, ka tā ir labāka reklāmu par jebkuru Džona Luisa reklāmu. Klipu, kas tiešsaistē skatīts vairāk nekā 4 miljonus reižu mazāk nekā 24 stundu laikā, izveidojusi Jorkšīras video kompānija Sam Teale Productions, un, pēc skatītāju domām, tā ir “labākā un patiesākā” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Aldi” Ziemassvētku reklāmā tiek atdzīvināta iemīļotā filma “Viens pats mājās”

    Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”. Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku mārketinga idejas 2022. gadam

    Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kam raksturīgs arī vērienīgs iepirkšanās drudzis. Uzņēmumiem, neatkarīgi no pārstāvētas nozares, šajā laikā ir iespējams palielināt savus pārdošanas apjomus, tomēr, ņemot vērā lielo konkurenci, ikvienam uzņēmumam ir pastiprināti jādomā par to, kā piesaistīt klientu uzmanību. Esam apkopojuši labākās Ziemassvētku mārketinga idejas jūsu tiešsaistes e-komercijas veikalam: Piešķiriet savai mājaslapai Ziemassvētku noskaņu Mājaslapas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Paredzams, ka līdz 2024. gadam “Twitter 2.0” lietos 1 miljards cilvēku mēnesī

    Sociālā tīkla “Twitter” īpašnieks Īlons Masks sniedzis plašāku ieskatu saviem attīstības plāniem “Twitter”, paredzot, ka uzņēmums pēc 65% darbinieku atlaišanas sāks vairāk piesaistīt attīstības un inženieru talantu, kas palīdzētu realizēt Maska grandiozo ieceri par jauno “Twitter” versiju – “Twitter 2.0”. Masks prognozē, ka “Twitter 2.0” līdz 2024. gadam mēnesī pārsniegs 1 miljardu lietotāju. Jaunā “Twitter” […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krīzes apstākļos izaicinājums būs izveidot efektīvu Ziemassvētku reklāmu

    Pēdējo gadu laikā esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, tai skaitā inflācijas kāpumu un ekonomiskām problēmām, kas mudinājušas uzņēmējus pārdomāt savu darbību. Strauji gan tuvojas Ziemassvētki, kas, kā ierasts, asociējas ne tikai ar labestību un sirds siltumu, bet arī izšķērdību un dāvanām. Vēlmi tērēt gan varētu apturēt pieaugošās preču/pakalpojumu cenas. Kaut arī gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pēdējo divu gadu laikā influenceru mārketings ir pieaudzis divas reizes

    Starptautiskie dati rāda, ka pēdējo sešu gadu laikā influenceru mārketinga tirgus ir pieaudzis par 700%: no 1,7 miljardiem ASV dolāru 2016.gadā līdz 13,8 miljardiem ASV dolāru 2021.gadā. Pandēmijai un karam Ukrainā bija katalizatora efekts, tā rezultātā pēdējo divu gadu laikā tirgus palielinājās vairāk nekā divas reizes. “Mēs prognozējam, ka 2022. gads influenceru mārketinga jomā Latvijā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arī “Meta” plāno ievērojami samazināt darbinieku skaitu

    Sociālā tīkla “Facebook” mātesuzņēmums “Meta” plāno likvidēt tūkstošiem darbavietu. Jāatzīmē, ka nesen līdzīgu reorganizāciju veica uzņēmums “Twitter”, kuru pārņēmis ASV miljardieris Īlons Masks. Ārvalstu mediji vēsta, ka “Meta” plāno atlaist vairākus tūkstošus darbinieku. Tā būtu lielākā darbinieku skaita atlaišana kopš nozares straujās izaugsmes pandēmijas laikā. Plānotā atlaišana būtu pirmais plašais darbinieku skaita samazinājums uzņēmuma 18 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc svarīgi pie Ziemassvētku preču izpārdošanas sākt strādāt savlaicīgi?

    Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu. Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas: Izvirziet mērķi Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Masks kļuvis par sociālā tīkla “Twitter” vienīgo direktoru

    ASV miljardieris Īlons Masks, atlaižot “Twitter” direktoru padomi, kļuvis par sociālā tīkla vienīgo direktoru. Jau vēstīts, ka Masks nesen pārņēmis kontroli pār “Twitter” un jau paspējis atlaist vairākus uzņēmuma vadošos darbiniekus. Miljardieris jau atlaidis “Twitter” galveno izpilddirektoru Paragu Agravalu, kā arī uzņēmuma galveno finanšu pārzini un tā juridiskās politikas, uzticības un drošuma vadītāju. Visa “Twitter” […]

    Lasīt tālāk