zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Tirgotājiem svarīgi pielāgoties patērētāju uzvedības maiņai

    Patērētāju uzvedību ietekmē ārējie un iekšējie faktori. Ārējie faktori attiecas uz pieejamību, kamēr iekšējie faktori vairāk saistīti ar motīviem, cilvēku individuālo izvēli un vajadzībām. Attīstoties tehnoloģijām un mainoties mārketinga tendencēm, arī patērētāju uzvedība ir mainījusies – gan patērētāji, gan zīmoli reaģē uz sociālās distancēšanās prasībām, kas mudina domāt, ka iepirkšanās neklātienē paliks spēkā vēl ilgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktuālākās sociālo mediju tendences 2021. gadā

    Aizvadītais gads daudziem uzņēmumiem ir bijis izaicinājumiem pilns un dažas uzņēmējdarbības tendences, kas aizsākās pērn, turpināsies arī šogad. Lai gan daudziem atkopšanās no krīzes var aizņemt kādu laiku, zīmoliem joprojām ir svarīgi sagatavot spēcīgu mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz patērētāju tendencēm. Ieskatīsimies trīs sociālo mediju tendencēs, kuras mārketinga profesionāļiem noteikti vajadzētu izmantot un iestrādāt savā mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols – viens no uzņēmuma vērtīgākajiem elementiem

    Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arī mārketingam jāreaģē uz pandēmijas radītajiem izaicinājumiem

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Globālās sociālās distancēšanās periodā pierādījies, ka būt sociālajos tīklos, ir svarīgāk kā jebkad iepriekš – šajā laikā ir mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Vairums mazumtirgotāju ir paļāvušies uz tehnoloģijām, lai saglabātu savu biznesu. Tie, kuriem ir izveidota stabila digitālā stratēģija, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana – nepieciešamība, lai gūtu panākumus

    Ikviena mārketinga aktivitāte ir vērsta uz to, lai piesaistītu klientus, tādējādi pārdodot vairāk un nopelnot vairāk naudas savam biznesam. Tāpat mēs visi zinām to, ka uzņēmējdarbībā pastāv konkurence un uzņēmējam ik dienu ir jācīnās ar tādu uzņēmumu mārketinga centieniem, kuri piedāvā līdzīgus produktus vai pakalpojumus. Citiem vārdiem sakot, lai apsteigtu konkurentus, jums jānosaka konkurences priekšrocības. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāma sociālajos tīklos – lieliska iespēja palielināt pārdošanas apjomus, vienlaikus samazinot izmaksas

    Sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Kāpēc izvēlēties tieši reklāmu sociālajos tīklos? Pārdomāta mārketinga stratēģija un komunikācija sociālajos tīklos ļauj sasniegt lieliskus rezultātus, tādējādi vairojot lojālo sekotāju skaitu un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Piecas mārketinga idejas Lieldienām, kas būs pa spēkam ikvienam uzņēmumam

    Vieni svētki aizvadīti, kā jau klāt nākamie – jau drīzumā tiks svinētas Lieldienas, kas mārketinga pasaulē ir vēl viena iespēja reklamēt savu uzņēmumu. Kā izveidot veiksmīgu svētku kampaņu, ja jums ir neliels uzņēmums vai mazs budžets? Lūk, dažas vienkāršas idejas! E-pasta vēstules svētku noskaņā E-pasta mārketings joprojām ir populārs, it īpaši laikā, kad iepirkšanās notiek […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitālā mārketinga nozīme krīzes laikā pieaug

    Mārketinga pasaulē šobrīd dominē digitālais mārketings, kas ietver sevī jaunus elementus, ātrumu, sociālos tīklus un reālu iespēju novērtēt katru no izmantotajām stratēģijām. Arī Covid-19 krīze ir pierādījusi, cik liela nozīme ir digitālajam mārketingam un cik neatņemama ikdienas sastāvdaļa mums ir internets, kas sniedz iespēju saņemt dažādus pakalpojumus attālināti. Līdz ar to gan mazi, gan lieli […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga centrā jābūt noderīgam saturam

    Vairums klientu mums uzdod jautājumu – kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga? Satura mārketings ir veids kā komunicēt ar auditoriju, neizmantojot tiešu un uzbāzīgu pārdošanas reklāmu. Satura mārketings ir vērsts uz ērta, atbilstoša un konsekventa satura radīšanu un izplatīšanu, lai piesaistītu un noturētu skaidri definētu auditoriju. Tātad, tā vietā, […]

    Lasīt tālāk