zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Netflix” pamet arī ilgtermiņa abonenti

    Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Iepriekšējā ceturksnī “Netflix” pazaudēja kopumā 200 000 lietotāju, taču, kā liecina aptauja, liela daļa no tiem bijuši arī ilgtermiņa abonenti. Šī gada pirmajā ceturksnī abonenti, kuri pakalpojumu izmantojuši vairāk nekā trīs gadus, veidoja 13 procentus no atcelšanas gadījumiem. Daudzi sūdzas gan par iemīļotiem seriāliem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko ikviens savam mārketingam var mācīties no Eirovīzijas?

    Nesen aizvadīts kārtējais starptautiskā Eirovīzijas konkursa fināls, kur šoreiz uzvaras laurus plūca Ukrainas “Kalush Orchestra’’ ar dziesmu “Stefania”. Vienlaikus šis bija jau sestais gads kopš Eirovīzijas finālā nepiedalījās Latvija. Tajā pašā laikā tas aizvien bija skatīts un apspriests notikums arī mūsu valstī , kas nozīmē, ka Eirovīzija joprojām ir populārs konkurss par spīti kritikai, ko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Masks: “Twitter” iegāde ir īslaicīgi apturēta

    Šodien, 13. maijā, miljardieris Īlons Masks vietnē “Twitter” paziņojis, ka viņa 44 miljardu dolāru vērtais “Twitter” iegādes darījums ir “īslaicīgi apturēts”, līdz tiks saņemta plašāka informācija par viltus profilu īpatsvaru. Jau vēstīts, ka saskaņā ar darījuma nosacījumiem ”Twitter” kļūs par privātu kompāniju un akcionāri saņems 54.20 ASV dolārus par akciju. Paredzams, ka Masks oficiāli kļūs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publiskoti top 10 e-komercijas zīmoli

    E-komercijas nozares zīmolu displeja un video reklāmas vidēji mēnesī sasniedz aptuveni 750 000 Latvijas interneta lietotāju no datoriem, liecina interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīka Gemius AdReal dati. Sešu mēnešu periodā starp Top 10 tiešsaistes veikalu zīmoliem ir gan tādas tirdzniecības platformas kā 1a.lv un 220.lv, gan apģērbu, apavu un aksesuāru tirgotāji, kā arī datortehnikas tirgotājs Dateks […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vērtīgas mārketinga idejas Mātes dienā

    Straujiem soļiem tuvojas Mātes diena, kad ikviens no mums vēlas pārsteigt savu mammu, sievu, vecmāmiņu vai kādu citu īpašu sievieti. Šajā laikā klienti pastiprināti meklē oriģinālas idejas un ikvienam uzņēmumam ir iespēja pievērst auditorijas uzmanību tieši savam zīmolam. Mēs apkopojām dažas idejas, kuras uzņēmumiem ir vērts īstenot Mātes dienā: Izveidojiet lapu, kas veltīta tieši Mātes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Viena no lielākajām SEO kļūdām – satura stratēģija

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Vienlaikus, ja runājam par SEO, mūsdienās daudz laika un uzmanības tiek veltītas atslēgvārdiem, lapu nosaukumiem, shēmām, iekšējām saitēm un virsrakstiem, kā rezultātā faktiskie vārdi saturā kļūst gandrīz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Miljardieris Īlons Masks iegādājies “Twitter”. Vai pamats satraukumam?

    Miljardieris Īlons Masks šonedēļ par 44 miljardiem ASV dolāru iegādājās sociālo vietni “Twitter”. Daudzus satraucis fakts, ka Masks ir runas brīvības piekritējs un viņa mērķis ir atbrīvot platformas potenciālu. Liela daļa ekspertu satraukušies par to, ka Maska uzstādījumi var veicināt naida runas un nepatiesas informācijas izplatīšanu. Saskaņā ar darījuma nosacījumiem ”Twitter” kļūs par privātu kompāniju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko nepieciešams ņemt vērā, izmantojot e-pasta mārketinga stratēģiju?

    E-pasta mārketings joprojām ir viens no zināmākajiem un populārākajiem mārketinga veidiem – tā priekšrocības ir saiknes uzturēšana ar klientiem, statistikas ieguve un pārdošanas rezultātu uzlabošana. Vienlaikus jāatceras, ka ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas ar klientiem veidos personīgas, stabilas attiecības, nevis tiem masveidā tikai izsūtīs bezpersonīgas reklāmas. Bet kas ir nepieciešams, lai izceltos konkurentu vidū? Neapšaubāmi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmolu saziņa sensitīvos laikos – kā runāt par auditorijai svarīgiem jautājumiem?

    Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, […]

    Lasīt tālāk