E-pasta mārketings joprojām ir viens no zināmākajiem un populārākajiem mārketinga veidiem – tā priekšrocības ir saiknes uzturēšana ar klientiem, statistikas ieguve un pārdošanas rezultātu uzlabošana. Vienlaikus jāatceras, ka ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas ar klientiem veidos personīgas, stabilas attiecības, nevis tiem masveidā tikai izsūtīs bezpersonīgas reklāmas. Bet kas ir nepieciešams, lai izceltos konkurentu vidū?
Neapšaubāmi, ka efektīva e-pasta mārketinga pamatā ir dinamisks saturs, privātums, drošība, pilna servisa atbalsts un skaidrs produkta redzējums.
Mūsdienu ļoti sadrumstalotajā mārketinga ekosistēmā lielie mazumtirgotāji visbiežāk vēlas visaptverošu mārketingu, nevis tikai e-pasta vai mobilās ziņojumapmaiņas izpildi, taču jāatzīmē gan, ka e-pasta mārketings šobrīd ir aktuālāks nekā jebkad agrāk. Tā ir iespēja uzņēmumiem pozicionēt savu kopējo vērtību, produktu stratēģiju un darbplūsmu kā vērtību radīšanu, izmantojot galvenos klienta zīmola attiecību posmus: iegādi, iesaistīšanos un lojalitāti.
Lūk, daži papildu padomi, kas jāņem vērā:
1) Koncentrējieties uz klikšķu skaitu un reklāmguvumiem. Padomājiet par to, kāds saturs nodrošina lielāku klikšķu skaitu un labākus reklāmguvumus.
2) Pievērsiet uzmanību surogātpasta sūdzībām. Jums nevajadzētu saņemt vairāk kā vienu sūdzību par katriem 1000 nosūtītajiem e-pasta ziņojumiem.
3) Eksperimentējiet ar īsāku vai garāku ziņojuma saturu. Tas ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma, produktiem un, galvenokārt, no jūsu auditorijas. Izmēģiniet dažādus ziņojuma garumus.
4) Ļaujiet cilvēkiem reģistrēties paziņojumiem. Izmantojiet vairākas reģistrēšanās veidlapas un runājiet par savu e-pasta abonementu visos citos savos kanālos.