Laikā, kad nepārtraukti tiek runāts par mākslīgo intelektu (AI) un tā daudzajām priekšrocībām, skaidrs, ka AI ir kļuvis par spēcīgu spēku, kas pārveido mārketinga sektora struktūru. Pirms neilga laika mārketinga ainava bija visai atšķirīga – AI potenciāls lielākoties bija neizmantots, slēpjoties zinātniskās fantastikas jomā, taču šodien AI ir kļuvusi par neatņemamu mārketinga arsenāla sastāvdaļu. Tas […]
tirdzniecība internetā
-
-
by informacija Comments are off
Šī gada laikā pasaules mārketinga ainava ir krietni mainījusies – internetam strauji attīstoties, pakalpojumus un produktus pārdod vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Jāatceras, ka mārketings nav tikai jūsu produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošana – galvenais ir jūsu produkts, pakalpojums vai ideja. Kas jāņem vērā, plānojot mārketinga aktivitātes 2024. gadā? Domā lielā mērā Domāšanas veids “Domā […]
-
by informacija Comments are off
Pavisam drīz arī Latvijā uz kinoekrāniem iznāks animācijas filma “Elementāri”, kas vēsta par pilsētu, kurā dzīvo Gaisa, Zemes, Ūdens un Uguns ļaudis. Viņi nekad nejaucas kopā, taču stiprajai un ugunīgajai Liesmai nejauši aizsākas draudzība ar mierīgo un pa straumi vienmēr peldošo Vilni – šī draudzība metīs izaicinājumu ierastajai lietu kārtībai apkārtējā pasaulē. Taču jau tagad […]
-
by informacija Comments are off
Sociālās saziņas vietnē “Twitter” atcelts 2019. gadā noteiktais politiskās reklāmas aizliegums. Sociālā tīkla vadība paziņojusi, ka mīkstinās noteikumus attiecībā uz politiku balstītu reklāmu un atļaus uz politiku balstītas reklāmas, tādējādi atkal pavērot iespējas kampaņu reklamēšanai, ko “Twitter” pārtrauca trīs gadus atpakaļ. Iepriekšējā “Twitter” vadība uzskatīja, ka politiskie vēstījumi nav pelnījuši, lai tos publiskotu par naudu: […]
-
by informacija Comments are off
Jaunajā gadā, kā ierasts, tiek izvirzītas jaunas apņemšanās – arī mārketingā tā ir iespēja sākt pozitīvas pārmaiņas. Tā, piemēram, jauns gads var kalpot par lielisku iespēju piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos ar noderīgu, informatīvu un izklaidējošu saturu. Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kam raksturīgs arī vērienīgs iepirkšanās drudzis. Uzņēmumiem, neatkarīgi no pārstāvētas nozares, šajā laikā ir iespējams palielināt savus pārdošanas apjomus, tomēr, ņemot vērā lielo konkurenci, ikvienam uzņēmumam ir pastiprināti jādomā par to, kā piesaistīt klientu uzmanību. Esam apkopojuši labākās Ziemassvētku mārketinga idejas jūsu tiešsaistes e-komercijas veikalam: Piešķiriet savai mājaslapai Ziemassvētku noskaņu Mājaslapas […]
-
by informacija Comments are off
Pēdējo gadu laikā esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, tai skaitā inflācijas kāpumu un ekonomiskām problēmām, kas mudinājušas uzņēmējus pārdomāt savu darbību. Strauji gan tuvojas Ziemassvētki, kas, kā ierasts, asociējas ne tikai ar labestību un sirds siltumu, bet arī izšķērdību un dāvanām. Vēlmi tērēt gan varētu apturēt pieaugošās preču/pakalpojumu cenas. Kaut arī gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju […]
-
by informacija Comments are off
Starptautiskie dati rāda, ka pēdējo sešu gadu laikā influenceru mārketinga tirgus ir pieaudzis par 700%: no 1,7 miljardiem ASV dolāru 2016.gadā līdz 13,8 miljardiem ASV dolāru 2021.gadā. Pandēmijai un karam Ukrainā bija katalizatora efekts, tā rezultātā pēdējo divu gadu laikā tirgus palielinājās vairāk nekā divas reizes. “Mēs prognozējam, ka 2022. gads influenceru mārketinga jomā Latvijā […]
-
by informacija Comments are off
Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu. Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas: Izvirziet mērķi Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt […]