Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences. Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi […]
tirdzniecība internetā
-
-
by informacija Comments are off
Uzņēmumi šodien saskaras ar ievērojamiem riskiem, sākot no ekonomiskās nenoteiktības līdz nepārtrauktam karam Ukrainā, beidzot ar energoresursu krīzi. Uzņēmējdarbības konfidences rādītāji 2022. gada septembrī ceturto mēnesi pēc kārtas ir bijuši negatīvi visās uzņēmējdarbības jomās – rādītāji būvniecībā, pakalpojumu sektorā un apstrādes rūpniecībā, salīdzinot ar augustu, turpinājuši samazināties, bet mazumtirdzniecībā uzņēmēju noskaņojums nedaudz uzlabojies. Uzņēmumi saskaras […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, […]
-
by informacija Comments are off
Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]
-
by informacija Comments are off
Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā. Sāciet ar vasaras izpārdošanu Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir […]
-
by informacija Comments are off
Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]
-
by informacija Comments are off
Tā saucamās “Back to school” (atgriezties skolā) kampaņas šobrīd atrodas jaunu izaicinājumu priekšā dēļ ekonomiskajām grūtībām, ko piedzīvo pircēji šī brīža inflācijas apstākļos. Laikā, kad pircēji koncentrējas uz ietaupīšanu, zīmoliem nākas atrast jaunus veidus, kā uzrunāt kādreiz uzticīgos klientus un neļaut tiem nomainīt viņus pret lētākiem piedāvājumiem. Inflācija ir galvenā problēma, ar kuru šobrīd saskaras […]
-
by informacija Comments are off
Latvijā vairāk nekā puse (59 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka influenceri sociālo mediju profilos atspoguļo dzīvesstilu, kas drīzāk vai pilnībā ir nepatiess, noskaidrots sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Riga” un kompānijas “Norstat” veiktajā pētījumā. Saskaņā ar pētījumu tikai 1 % cilvēku domā, ka satura veidotāju atspoguļotais dzīvesstils sociālo mediju platformās ir pilnībā patiess. Katrs ceturtais (26 […]
-
by informacija Comments are off
Lai arī sociālo mediju attīstībai vajadzēja nozīmēt e- pasta mārketinga norietu, e-pasta mārketings joprojām ir uzticama digitālās komunikācijas metode daudzām organizācijām un uzņēmumiem. E-pasta mārketinga pamatā ir sistēma, kas ļauj izveidot un nosūtīt tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi e- pasta ziņojumus ar atlaižu kodiem, jaunu produktu izlaidumiem, konkursiem, biznesa atjauninājumiem, kopienas ziņām un daudz ko citu. Neatkarīgi […]