Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Helovīns: Interaktīvas spēles kā mārketinga elements

Straujiem soļiem tuvojas Helovīns – svētki, kas Latvijā varbūt sākotnēji nebija tik populāri, taču ar katru gadu tos pieņem arvien vairāk. Tā ir vēl viena lieliska iespēja uzņēmējiem īpašā veidā pievērst uzmanību saviem produktiem/pakalpojumiem un panākt, ka tie tiek pamanīti. Daudz esam stāstījuši par dažādām mārketinga kampaņām, kas ietver svētkiem piemērotu mājaslapu un sociālos tīklus, taču šoreiz parunāsim par interaktīvu saturu, kas auditoriju tādos svētkos kā Helovīni var piesaistīt daudz oriģinālāk.

Lai gan liela uzmanība šajos svētkos tiek pievērsta konfektēm, kostīmiem un dekorācijām, Helovīns ir un paliek milzīgs mārketinga pasākums, kas sniedz iespēju uzrunāt savus klientus.

Lūk, dažas idejas kā iesaistīt savus klientus interaktīvās spēles:

Šausmu filmu viktorīna

Iedomājieties viktorīnu ar kulta objektiem vai varoņiem no visu laiku labākajām šausmu filmām. Izveidojiet anketu ar visiem elementiem un aiciniet klientus to aizpildīt. Balvā piedāvājiet filmas biļetes dalībniekam (-iem) ar pareizajām atbildēm.

Tiešsaistes un veikalu konfekšu džekpots

Kā atdzīvināt gan tiešsaistes, gan veikala auditoriju? Izveido džekpotu! Iedomājieties spēli veikalā, kas mudina apmeklētājus piedalīties jūsu džekpotā un atstāt savu kontaktinformāciju, lai, piemēram, laimētu konfektes, atlaides vai jebkuru citu lietu no jūsu piedāvājuma klāsta.

Lūdziet viņus kopīgot viņu džekpotu rezultātus sociālajos tīklos, vai izvietojiet informāciju par notiekošo paši – plašāks veikala un mājaslapas apmeklējums garantēts.

Fotokonkurss ar jūsu produktiem

Piemēram, ja esat kosmētikas zīmols, varat mudināt savus apmeklētājus ar jūsu produktiem izveidot Helovīnam atbilstošu grimu. Izveidojiet fotokonkursu, kurā jūsu apmeklētāji kopīgos sava grima fotoattēlu ar jūsu produktiem. Apbalvojiet uzvarētāju. Oriģināls veids, kā reklamēt savus produktus!

Biedējošs “Uzmini kurš?”

Ar “Uzmini kurš?” spēli interneta lietotājiem ir jāuzmin, piemēram, persona, kas paslēpta aiz bojāta attēla (izplūdis, pikseļi utt.). Tā ir jautra, vienkārša un ātri izveidojama kampaņa, kas līdzīgi kā augstāk minētās spēles, piesaistīts trafiku jūsu mājaslapai.

Spēle “Nosaki atšķirību”

Tā ir spēle, kas vienmēr darbojas labi! Jūsu auditorijai ir jāpamana atšķirība starp diviem attēliem. Varat pievienot taimeri, lai padarītu spēli vēl izaicinošāku.

Un tie ir tikai daži piemēri, kādas aizraujošas spēles var pamudināt klientus iesaistīties. Lieliska iecere ir šajās spēlēs izspēlēt ne tikai produktu balvas, bet, piemēram, atlaides kuponu, kas garantēs, ka viņi tiešām pie jums iepirksies.