Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā privātums maina digitālo mārketingu?

Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā?

Ja līdz šim mārketinga speciālisti lielākoties paļāvās uz trešo pušu sīkfailiem, lai nodrošinātu īpaši pielāgotas reklāmas, vienlaikus daudzus neapmierināja tas, ka līdz ar to zīmoli ieguva arī konfidenciālus datus par patērētājiem un ļoti detalizētu informāciju par tiem.

Ņemot vērā, ka privātuma nozīme ir pieaugusi un jebkāda darbība ar datiem ir iejaukšanās cilvēktiesībās, digitālā mārketinga ainava ir bijusi spiesta mainīties. Šis jaunais laikmets uzsver patērētāju privātuma aizsardzību, izmantojot mazāk traucējošas reklāmas stratēģijas. Lai gan trešo pušu sīkfaili sniedza tirgotājiem vienkāršu līdzekli klientu datu izsekošanai, digitālā mārketinga nākotne šķiet daudz izaicinošāka. Mūsdienās e-komercijas nozarei ir jāmācās par saviem klientiem, izmantojot attiecību veidošanas stratēģijas. Lai veiktu šīs izmaiņas, visi meklētājprogrammu algoritmi seko šim piemēram.

Patērētāju datu privātums rada lielas bažas gan iestādēm, gan patērētājiem, jo ​​arvien vairāk cilvēku ikdienas uzdevumu veikšanai paļaujas uz interneta pakalpojumiem un platformām. Mārketinga eksperti ir pārliecināti, ka nākotnē sociālās platformas centīsies nostiprināt savu pozīciju, izmantojot pirmās puses datus, savukārt lielākā daļa atvērtā tīmekļa arvien vairāk paļausies uz kontekstuāli virzītiem mērķtiecīgiem risinājumiem.

Skaidrs, ka e-komercija mainīs veidu, kā zīmoli pārvalda savus datus. Daudzi pēdējos mēnešos apgūtie digitālie ieradumi saglabāsies, taču skaidrs, ka nākotnē būs jāpalielina uzlabotās analītikas potenciāls, lai sniegtu digitālā mārketinga speciālistiem vairāk uz lietotāju orientētu ieskatu un daudz dziļāku izpratni par individuālo patērētāju pieredzi.