privātums

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kā privātums maina digitālo mārketingu?

    Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Twitter” par lietotāju privātuma pārkāpumiem būs jāmaksā 150 miljoni dolāru sods

    Mikroblogošanas vietnei “Twitter” nāksies maksāt 150 miljonu dolāru lielu soda naudu par lietotāju privātās informācijas izpaušanu reklāmdevējiem. Sociālais tīkls piekritis samaksāt sodu, lai izbeigtu šo lietu. Mūsdienās, kad datu privātumam un drošībai tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība, “Twitter” ir veicis nozīmīgu pārkāpumu. Kā norāda ASV Federālā tirdzniecības komisija un Tieslietu ministrija, mikroblogošanas vietne ir savākusi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krievijā piemēro naudas sodus “Facebook”, “Twitter” un “WhatsApp”

    Krievijā piemēroti ievērojami naudas sodi starptautiskajām interneta kompānijām “Facebook”, “Twitter” un “WhatsApp” saistībā ar uzņēmumu nevēlēšanās glabāt datus vietējos serveros. Maskavas Taganskas rajona tiesa “Twitter” piemērojusi 196 000 eiro, bet “Facebook” un “WhatsApp” 173 un 46 tūkstošu eiro naudas sodu. “Facebook” un “Twitter” jau iepriekš uzlikti naudas sodi, kuru samaksājis tikai “Facebook”. Savukārt “WhatsApp” šis […]

    Lasīt tālāk