Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vienkāršas un aizraujošas rudens mārketinga idejas

Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā.

Sāciet ar vasaras izpārdošanu

Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir lielisks veids kā piesaistīt savus klientus un vienlaikus atbrīvotos no pērnās sezonas precēm.

Izveidojiet sezonālu saturu

Sezonai nomainoties loģiski, ka lielāka interese rodas par jaunās sezonas saturu – vai tie būtu sezonai atbilstoši ieraksti, preču katalogs vai noformējums – patērētājus piesaista atbilstošs, personalizēts saturs. Tā ir iespēja piesaistīt vairāk klientu.

Šeit būs dažas idejas atbilstošam saturam – padalieties ar to, kā sagatavoties rudenim, dalieties ar rudens sezonas receptēm, vai, ja tirgojat apģērbus, veidojiet “must have” sarakstu šai sezonai.

Neaizmirstiet arī par dažādiem konkursiem – tas palīdzēs gan piesaistīt jaunus klientus, gan uzlabot jūsu zīmola atpazīstamību.

Izveidojiet iknedēļas rudens tematikas piedāvājumus

Jūs nevar kļūdīties ar e-pasta mārketingu. Iknedēļas e-pasta ziņojumu sūtīšana ar rudens tēmu ar atlaidēm un piedāvājumiem palīdz piesaistīt vairāk patērētāju.

Labā ziņa ir tāda, ka e-pasta mārketings nav dārgs finanšu ieguldījums. Tas ir pieņemams mārketinga risinājums, kas palīdz atjaunot klientus un pievērst to uzmanību jauniem, potenciāliem pirkumiem.

Neaizmirstiet šajos e-pastu ziņojumus izmantot arī skanīgus rudens saukļus, kas palīdzēs izcelt jūsu zīmola tēlu un padarīt to neaizmirstamu.

Izmantojiet rudens mirkļbirkas

Jūsu sociālajām ziņām ir nepieciešamas atsauces, lai iegūtu lielāku iesaisti. Ja izmantosiet mirkļbirkas, jūsu ziņojumu redzēs plašāka auditorija, kas radīs vairāk potenciālo pirkumu.

Neaizmirstiet par sezonas svētkiem

Lielie rudens svētki, piemēram, Helovīns, radīs lielu pārdošanas apjomu. Padomājiet par to, kā jūsu uzņēmums ir saistīts ar katru svētku dienu, un izveidojiet saistošu saturu.