tirdzniecība internetā

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pircēju mārketings – īstā stratēģija, lai piesaistītu lojālus klientus

    Pircēja mārketings ir dažādi mārketinga līdzekļi, kas pavada pircēju viņa ceļā no pašas pirmās domas par iespējamo pirkumu līdz norēķināšanās brīdim pie kases. Pircēju mārketings ir disciplīna, kas koncentrējas uz klientu pieredzi un klienta ceļojumu. Tas ir ārkārtīgi spēcīgs pārtikas zīmolu pārdošanas izaugsmes dzinējspēks un atšķiras no tradicionālās reklāmas un veicināšanas, šajā mārketinga veidā zīmolu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc tādi zīmoli kā “L’Oreal” veido paši savus TV šovus?

    Skaistumkopšanas zīmols “L’Oreal” ir viens no pēdējiem zīmoliem, kas sācis eksperimentēt ar televīzijas seriāla veidošanu, taču vai tas var pārliecināt komerciālās raidorganizācijas un straumēšanas platformas to pārraidīt? “L’Oreal” ir izveidojis pats savu TV šovu, cerot, ka drīzumā to pārraidīs tādi populāri straumēšanas avoti kā “Netflix” vai “Amazon”. Arī “Pepsi” un “Nike” pēdējos mēnešos ir izpētījuši […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai Z paaudze ir lojāla?

    Aizvien biežāk saistībā ar mārketinga pūliņiem tiek pieminēta Z paaudze, kas nereti vien tiek uzskatīta par vieglprātīgiem, influenceru apsēstiem un tehnoloģiju atkarīgiem, kuri bezmērķīgi dreifē no viena zīmolu uz otru. Bet vai tā tiešām ir? Par Z paaudzi tiek uzskatīti tie, kas dzimuši no 2001. gada līdz 2015. gadam. Nereti viņi tiek saukti arī par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    TikTok un Instagram – zīmoliem vērts izmantot abas platformas, lai gūtu panākumus

    TikTok popularitātei pieaugot, zīmoliem ir jāzina, kā platformu integrēt savā mārketinga stratēģijā, vienlaikus apzinoties, kas padara to unikālu. Pandēmijas laikā ievērojamu lietotāju pieaugumu piedzīvojuši divi sociālo mediju giganti. Instagram ir labi izveidota platforma, kuru mēs visi zinām un mīlam – tā katru mēnesi sasniedz 1 miljardu lietotāju, nodrošinot jūsu zīmolam lielu auditoriju un plašas iesaistīšanās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tiešsaistes kopienu izveide — zīmola panākumu atslēga pēc pandēmijas

    Pēdējo gadu laikā mārketings ir mainījies līdz ar notikumiem pasaulē – tradicionālie standarti un noteikumi, kas iepriekš noteica attiecības ar klientiem, ir attīstījušies un galvenokārt kļuvuši digitāli. Patērētāji ir mainījuši savu uzvedību un izvēles, un lai nodrošinātu, ka tie neatpaliek, uzņēmumiem ir jāpielāgojas un ātri. Bet kā tirgotāji var piesaistīt klientus un veicināt labāku zīmola […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jautājumi, uz kuriem jāatbild pirms mārketinga stratēģijas izveidošanas

    Mārketinga stratēģija ir nepieciešama ikvienam uzņēmumam – tā palīdzēs jums likt pamatus, lai jūs zinātu, ko jūs pārdodat, kam jūs to pārdodat un kāpēc viņiem tas ir vajadzīgs. Pirms kaut ko uzsāciet, svarīgi ir izveidot visaptverošu stratēģiju, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam. Tam vajadzētu atgādināt, kāpēc jūs veicat mārketingu, un kādas ir jūsu uzņēmuma vērtības, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Šobrīd populārākās e-pasta mārketinga tendences, kas jāņem vērā ikvienam uzņēmumam

    E-pasta mārketings pastāv jau ceturtdaļu gadsimta – tas nodrošina ne tikai efektīvu veidu, kā mārketinga speciālisti var informēt saņēmējus par akcijām, izpārdošanām un jaunumiem, bet tas ir arī daudzpusīgs, efektīvs rīks, kas neprasa lielas izmaksas. Pētījumi rāda, ka vairums uzņēmumu e-pastu joprojām izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Vēstuļu masveida izsūtīšana ļauj klientiem vienmēr […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā izskatīsies reklāmu pasaule “metaversā”?

    Uzņēmuma “Facebook” zīmola maiņa uz “Meta” un Marka Zukerberga likme par “metaversu” kā nākamo lielo sociālo mediju tehnoloģiju nemaina faktu, ka reklāma ir veids, kā uzņēmums nopelna lielāko daļu savas naudas. Tas nozīmē, ka veids, kā patērētāji šodien saskaras ar reklāmām, piemēram, reklāmas stendu, tiks pārveidots “metaversa” pieredzei. Kā zināms, pērn “Facebook” paziņoja, ka ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā izmantot ietekmētāju mārketingu, lai izceltos konkurentu vidū?

    Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]

    Lasīt tālāk