Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Šobrīd populārākās e-pasta mārketinga tendences, kas jāņem vērā ikvienam uzņēmumam

Kam svarīgi pievērst uzmanību?

E-pasta mārketings pastāv jau ceturtdaļu gadsimta – tas nodrošina ne tikai efektīvu veidu, kā mārketinga speciālisti var informēt saņēmējus par akcijām, izpārdošanām un jaunumiem, bet tas ir arī daudzpusīgs, efektīvs rīks, kas neprasa lielas izmaksas. Pētījumi rāda, ka vairums uzņēmumu e-pastu joprojām izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem.

Vēstuļu masveida izsūtīšana ļauj klientiem vienmēr būt lietas kursā par aktuālajiem piedāvājumiem. Lai arī e-pasta priekšrocības ir acīmredzamas, ne visi mārketinga līderi jūt nepieciešamību izprast e-pasta mārketinga efektivitāti. Un jāatzīst, ka tik tiešām šobrīd lielākos panākumus gūst tie mārketinga speciālisti, kuri pielāgojas laikam un maina savu mārketinga stratēģiju, ņemot vērā jaunākās tendences, nevis pieturoties pie tā, ko viņi zina par e-pasta mārketingu.

Kas, izmantojot e-pasta mārketingu, būs nozīmīgi šogad?

Pirmkārt, e-pasta mārketings kļūs vēl aktuālāks. Ierobežojumu dēļ vairums cilvēku ir izmēģinājuši jaunus iepirkšanās paradumus. Tā kā iepirkšanās tiešsaistē un piegāde mājās kļūst arvien populārāka, nekad nav bijis tik daudz paļaušanās uz e-pastu kā šobrīd. Tiek lēsts, ka 2022. gadā katru dienu tiks nosūtīts pārsteidzošs liels skaits e-pasta ziņojumu. E-pasta mārketinga speciālistiem, kuri vēlas maksimāli izmantot savas kampaņas, tas nozīmē, ka iesūtnē ir liela konkurence.

Tātad, ko jūs varat darīt, lai izceltos? Viens ir skaidrs – klienti vēlēsies atvērt e-pastus, kuriem ir patiesa vērtība. Tas nozīmē, ka šogad galvenā nozīme būs lielākai personiskai komunikācijai ar klientiem.

Tāpat jums jāmēģina pārveidot domāšanas veidu, ka e-pasta mārketings ir vienvirziena saziņas veids, uz to, ka tas ir dialogs. Atbildiet, kad lasītājs jums ir nosūtījis ziņojumu!

E-pasts pēdējo piecu gadu laikā ir krasi mainījies, taču pagājušajā gadā notika dažas reālas pārvērtības. Gudrs e-pasta mārketinga speciālists apzinās tendences, pielāgojoties noteikumiem un praksei. Neatkarīgi no tā, vai esat iesācējs vai eksperta līmeņa e-pasta mārketinga speciālists, šeit ir daži papildu padomi, kas jāņem vērā:

1) Koncentrējieties uz klikšķu skaitu un reklāmguvumiem. Padomājiet par to, kāds saturs nodrošina lielāku klikšķu skaitu un labākus reklāmguvumus.

2) Pievērsiet uzmanību surogātpasta sūdzībām. Jums nevajadzētu saņemt vairāk kā vienu sūdzību par katriem 1000 nosūtītajiem e-pasta ziņojumiem.

3) Eksperimentējiet ar īsāku vai garāku ziņojuma saturu. Tas ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma, produktiem un, galvenokārt, no jūsu auditorijas. Izmēģiniet dažādus ziņojuma garumus.

4) Ļaujiet cilvēkiem reģistrēties paziņojumiem. Izmantojiet vairākas reģistrēšanās veidlapas un runājiet par savu e-pasta abonementu visos citos savos kanālos.

Galu galā jāatzīst, ka mārketinga speciālisti var daudz mācīties no visām izmaiņām e-pasta mārketingā un izstrādāt stratēģiju, kā būt priekšā 2022. gadā. Ja jūs izstrādāsiet ideju, kas var būt ļoti atšķirīga un nav praktizēta, nenozīmē, ka jums nevajadzētu to izmēģināt.

Eksperimentācijas gars, zinātkāre un uzņēmība ir pareizais noskaņojums, ja vēlaties izmantot e-pastus pēc iespējas pilnīgāk!