Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Jautājumi, uz kuriem jāatbild pirms mārketinga stratēģijas izveidošanas

Kuri ir svarīgākie jautājumi, veidojot mārketinga stratēģiju?

Mārketinga stratēģija ir nepieciešama ikvienam uzņēmumam – tā palīdzēs jums likt pamatus, lai jūs zinātu, ko jūs pārdodat, kam jūs to pārdodat un kāpēc viņiem tas ir vajadzīgs. Pirms kaut ko uzsāciet, svarīgi ir izveidot visaptverošu stratēģiju, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam. Tam vajadzētu atgādināt, kāpēc jūs veicat mārketingu, un kādas ir jūsu uzņēmuma vērtības, mērķi un priekšrocības.

Kā sagatavot mārketinga stratēģiju? Lūk, svarīgākie jautājumi, uz kuriem jums vispirms ir jāatbild:

Kā jūs izskaidrotu savu biznesu?

Tai ir jābūt instinktīvai atbildei, kas skaidro, no kurienes šis bizness nāk, kur atrodas un kā jūs to raksturotu sev, savai komandai/klientiem un sabiedrībai. Tā kā mazo uzņēmumu īpašnieki ir cieši saistīti ar pārdošanu un uzņēmuma redzējumu, mēs uzdodam šo jautājumu, lai pēc tam salīdzinātu jūsu aprakstu ar to, ko varam redzēt ārēji, piemēram, ziņojumapmaiņu vietnē.

Kur jūs vēlaties, lai uzņēmums būtu?

Vai ir kaut kas, kas, jūsuprāt, būtu jāmaina? Vai vēlaties attīstīt jaunas tirgus nišas vai saglabāt status quo? Tas var būt saistīts arī ar jūsu personīgajiem vai ģimenes mērķiem.

Ko jūs pārdodat?

Vai esat apmierināts ar to, ko piedāvājat? Vai jums patīk jūsu darbs? Vai šis bizness jums ir izdevīgs? Vai jums šķiet, ka daži piedāvājumi neatbilst jūsu prasmēm? Vai jūs izstrādājat kaut ko jaunu? Ir svarīgi arī aplūkot savus galvenos produktus vai pakalpojumus. Daudz vienkāršāk ir konsekventi labi tirgot trīs līdz piecus galvenos piedāvājumus, produktus vai zīmolus, nekā izkliedēt sevi, mēģinot tirgot visu uzreiz.

Kur jūs iederaties tirgū?

Vai esat premium klases produkts ar atbilstošu cenu? Vai arī jūs esat ļoti lēts un mērķēts uz sabiedrības masām? Nav svarīgi, kur atrodaties, taču tam ir jāatbilst jūsu produkta kvalitātei.

Kāda ir jūsu peļņa?

Parasti uzņēmumu īpašnieki skaidri zina savu uzņēmumu numurus. Ir arī neticami svarīgi tos saprast. Kopējais apgrozījums ir laba vieta, kur sākt, bet tas, kas mums patiešām ir jāzina, ir peļņas norma, klienta vidējā vērtība, vidējā pārdošanas cena un citi sadalījumi. Zinot savus skaitļus, pirms sākat veidot mārketinga stratēģiju, varat izveidot ienesīgāku biznesu.

Kuri ir jūsu iecienītākie klientu veidi?

Ievērojot savus labākos klientus, jūs varat iegūt vairāk klientu. Kopīgo īpašību apskate var palīdzēt jums saprast, kā attīstīt biznesu, apkalpojot cilvēkus, kuri izceļ jūsu labākās īpašības. Tas ne vienmēr attiecas uz demogrāfiskajiem datiem, piemēram, dzimumu vai ienākumiem.

Ar kādu mārketingu jūs jau nodarbojaties?

Izveidojot sarakstu ar to, ko jau darāt, varat pārbaudīt, kas darbojas, kas ir jāuzlabo un kas jums varētu pietrūkt.

Kādas ir jūsu laika un naudas iespējas?

Padomājiet par to, cik daudz laika un naudas jūs pašlaik tērējat mārketingam, Ja vēlaties attīstīt savu biznesu, iespējams, jums būs jāatrod veids, kā veltīt tam vairāk laika. Lai gan digitālais mārketings ir bezmaksas (neņemot vērā reklāmas), jūs bieži varat ietaupīt laiku, izmantojot lietotnes un risinājumus, kas maksā naudu. Jūsu tēriņi attiecībā pret apgrozījumu bieži ir atkarīgi no jūsu biznesa stadijas.

Kādas ir jūsu identificētās stiprās un vājās puses?

Vai izceļat tās sava uzņēmuma daļas, kuras jums padodas vislabāk? Un otrādi, vai jūs reklamējat sava biznesa jomas, par kurām zināt, ka tās ir vājās vietas? Tas var arī palīdzēt samazināt risku, identificējot problēmas, kuras augot var pieaugt.