Alberts Jodis

Random entry RSS

  • Posted in:

    3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus

    Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vērtīgas mārketinga idejas Mātes dienā

    Straujiem soļiem tuvojas Mātes diena, kad ikviens no mums vēlas pārsteigt savu mammu, sievu, vecmāmiņu vai kādu citu īpašu sievieti. Šajā laikā klienti pastiprināti meklē oriģinālas idejas un ikvienam uzņēmumam ir iespēja pievērst auditorijas uzmanību tieši savam zīmolam. Mēs apkopojām dažas idejas, kuras uzņēmumiem ir vērts īstenot Mātes dienā: Izveidojiet lapu, kas veltīta tieši Mātes […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Viena no lielākajām SEO kļūdām – satura stratēģija

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Vienlaikus, ja runājam par SEO, mūsdienās daudz laika un uzmanības tiek veltītas atslēgvārdiem, lapu nosaukumiem, shēmām, iekšējām saitēm un virsrakstiem, kā rezultātā faktiskie vārdi saturā kļūst gandrīz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko nepieciešams ņemt vērā, izmantojot e-pasta mārketinga stratēģiju?

    E-pasta mārketings joprojām ir viens no zināmākajiem un populārākajiem mārketinga veidiem – tā priekšrocības ir saiknes uzturēšana ar klientiem, statistikas ieguve un pārdošanas rezultātu uzlabošana. Vienlaikus jāatceras, ka ieguvēji būs tie uzņēmumi, kas ar klientiem veidos personīgas, stabilas attiecības, nevis tiem masveidā tikai izsūtīs bezpersonīgas reklāmas. Bet kas ir nepieciešams, lai izceltos konkurentu vidū? Neapšaubāmi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    LIELDIENAS! Vienkāršas, bet trāpīgas mārketinga idejas šiem svētkiem

    Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidi, kā sasniegt jaunus klientus, izmantojot pārrobežu uzņēmējdarbību

    Cilvēki vienmēr ir bijuši ieinteresēti atklāt iepirkšanās iespējas ārpus savas valsts robežām. Atšķirība ir tāda, ka mūsdienās produktus visā pasaulē ir iespējams atklāt un iegādāties vienā mirklī — ar pirksta nospiedumu. Pateicoties tehnoloģiju sasniegumiem, cilvēki tiešsaistē, izmantojot mobilos tālruņus, piedzīvo globālas atklāsmes brīžus bez nepieciešamības ceļot. Kā liecina dažādas aptaujas, vairums cilvēku, kas pērk preces […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tiešsaistes kopienu izveide — zīmola panākumu atslēga pēc pandēmijas

    Pēdējo gadu laikā mārketings ir mainījies līdz ar notikumiem pasaulē – tradicionālie standarti un noteikumi, kas iepriekš noteica attiecības ar klientiem, ir attīstījušies un galvenokārt kļuvuši digitāli. Patērētāji ir mainījuši savu uzvedību un izvēles, un lai nodrošinātu, ka tie neatpaliek, uzņēmumiem ir jāpielāgojas un ātri. Bet kā tirgotāji var piesaistīt klientus un veicināt labāku zīmola […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jautājumi, uz kuriem jāatbild pirms mārketinga stratēģijas izveidošanas

    Mārketinga stratēģija ir nepieciešama ikvienam uzņēmumam – tā palīdzēs jums likt pamatus, lai jūs zinātu, ko jūs pārdodat, kam jūs to pārdodat un kāpēc viņiem tas ir vajadzīgs. Pirms kaut ko uzsāciet, svarīgi ir izveidot visaptverošu stratēģiju, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam. Tam vajadzētu atgādināt, kāpēc jūs veicat mārketingu, un kādas ir jūsu uzņēmuma vērtības, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Šobrīd populārākās e-pasta mārketinga tendences, kas jāņem vērā ikvienam uzņēmumam

    E-pasta mārketings pastāv jau ceturtdaļu gadsimta – tas nodrošina ne tikai efektīvu veidu, kā mārketinga speciālisti var informēt saņēmējus par akcijām, izpārdošanām un jaunumiem, bet tas ir arī daudzpusīgs, efektīvs rīks, kas neprasa lielas izmaksas. Pētījumi rāda, ka vairums uzņēmumu e-pastu joprojām izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Vēstuļu masveida izsūtīšana ļauj klientiem vienmēr […]

    Lasīt tālāk