Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus

Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug.

Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus:

Paplašiniet savus podkāstus

Tā saucamie podkāsti ir izplatīts veids, kā reklamēt savu uzņēmumu. Audio saturs, kuru klausīties kustībā, ir kļuvis par dzīvotspējīgu un populāru mārketinga kanālu lielākajai daļai nozaru. Un arī uzņēmumiem ir jāmeklē veidi, kā gūt labumu no visiem podkāstu apraides centieniem.

Ja Jūsu podkāsti nepalīdz šajos piecos mārketinga virzienos – izpratne, interese, apsvēršana, nolūks, pirkšana, tad jums ir daudz iespēju izaugsmei.

Palieliniet trafiku, izmantojot SEO

Jūsu vietne ir viens no jūsu svarīgākajiem mārketinga kanāliem. Tas ir ne tikai jūsu digitālās klātbūtnes centrs, bet arī veids, kā radīt trafiku jūsu zīmolam. To var izdarīt vairākos veidos, bet viens no svarīgākajiem veidiem, kā palielināt tiešsaistes trafiku, ir pievērst uzmanību vietnes SEO, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir palielināt datu plūsmas daudzumu un kvalitāti uz jūsu vietni, izmantojot dabiskos meklētājprogrammu rezultātus.

Lūk, daži veidi, kā uzlabot savas lapas SEO:

~ Atslēgvārdi;
~ Virsraksta un galvenes tagi;
~ URL;
~ Iekšējās un ārējās saites;
~ Lapas ielādes ātrums;
~ Attēli un multivide.

Pilnveidojot šos punktus savā tīmekļa vietnē, jūs izmantojat ikdienišķu savas tiešsaistes klātbūtnes elementu un pārvēršat to par labi izstrādātu, profesionāli optimizētu mārketinga kanālu.

Paplašiniet savu ietekmētāju tīklu

Ietekmētāji jeb tā sauktie influenceri ir populārs kanāls mūsdienu mārketinga pasaulē, kurā ir daudz sociālo mediju. Tie nodrošina tūlītēju piekļuvi lojālai auditorijai, kas uzticas viņu saturam. Ietekmētāji tiek iedalīti kategorijās arī pēc viņu sekotāju skaita un lielākā daļa uzņēmumu izmanto savu mārketinga budžetu, lai redzētu, cik daudz viņi var sasniegt ar savu ietekmēšanas stratēģiju.

Vienlaikus, ja vēlaties paplašināt savu ietekmētāju mārketingu, nedomājiet tikai plašāk. Apsveriet arī mazāku domāšanu. Ir daudz veidu, kā uzlabot mārketingu. Tomēr līdzīgi kā klienta saglabāšana ir rentablāka nekā jauna iegūšana, bieži vien ir labāk uzlabot esošos mārketinga kanālus, nekā vienmēr sākt no jauna.

Tāpēc pārskatiet savus pašreizējos mārketinga kanālus un izpētiet, kurās jomās tas darbojas un pēc tam meklējiet, kādi elementi tam nav. Visbeidzot, apsveriet neizmantoto potenciālu neatkarīgi no tā, vai tas ir saistīts ar SEO trūkumu, vāju ietekmēšanas stratēģiju vai daļēji izmantotu podkāstu klātbūtni. Uzlabojot tos, jūs varat mērogot katru kanālu un līdz ar to arī savus mārketinga pasākumus kopumā.