Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Alberta Uzņēmumu grupas klientu piesaiste tagad ir pieejama plašākam uzņēmumu lokam

Lai arī mūsdienās katram uzņēmumam ir savs dzīvesstāsts, tirgus specifika un attīstības temps, vienojošais elements ikvienam ir biznesa orientēšana uz klientu. Tieši uzticami klienti ir tie, kas ļauj uzņēmumiem gūt panākumus, tai skaitā palielināt pārdošanas apjomus, nostiprināt uzņēmuma reputāciju un piesaistīt vēl jaunus klientus saviem produktiem vai pakalpojumiem.

Vienlaikus tendences rāda, ka liels skaits uzņēmumu klientu piesaistē rīkojas “kā līdz šim”, varbūt ieviešot atsevišķus e-komercijas jauninājumus un ar skatu pār plecu uz konkurentu aktivitātēm. Protams, var veidot jaunus e-komercijas moduļus, var palielināt pārdošanas speciālistu skaitu vai reklāmas budžetu, taču ir vēl viens efektīvs risinājums, kuru ilgstoši izmanto Alberta Uzņēmumu grupas klienti, un kas līdz šim nav bijis publiski pieejams. Tas gan ir mainījies līdz ar šī gada vasaru, kad ikvienam uzņēmumam nu ir dota iespēja pieteikties Alberta Uzņēmumu grupas klientu piesaistes servisam.

Alberta Uzņēmumu grupa, kas ir arī viena no pieredzes bagātākajām mārketinga un PR aģentūrām, atradusi veidu, kā rezultatīvi un ilgtermiņā piesaistīt jaunus klientus gandrīz ikviena uzņēmuma biznesa attīstībai.

“Katra jauna klienta piesaiste ir kā inovatīvs risinājums, kā šis klients tiek atrasts, sagatavots darījumam un iedots sadarbības partnera rokās, kura uzdevums ir tikai pabeigt pārdošanas procesu,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Katram uzņēmumam jaunu klientu piesaistei tiek nodrošināta individuāla ceļa karte, jo arī katrs uzņēmums un tā produkts ir personība – atšķiras uzņēmums, tā komanda, preču un pakalpojumu klāsts, cenu līmenis, klientu apkalpošanas kultūra u.tml. Taču neskatoties uz visām šīm niansēm, Alberta Uzņēmumu grupa spēj kvalitatīvi organizēt jaunu klientu piesaistes procesu gandrīz jebkuram uzņēmumam.

“Ir saprotams, ka kaut vai Eiropas mērogā šāds pakalpojums ir unikāls, neviens no man zināmajiem kolēģiem nepiedāvā neko tādu un neko pat tuvu tam. Tāpēc mūs šobrīd uztrauc nevis piesaistīt aģentūrai pēc iespējas vairāk klientu, kam šo pakalpojumu nodrošināt, bet gan paša pakalpojuma kvalitāte, lai klientu apmierinātība būtu 100% un ne procentu mazāka. Ceru uz izpratni, ka visiem uzņēmējiem vienlaicīgi šādu servisu nodrošināt nevarēsim, taču soli pa solim uz to tieksimies,” norāda A. Jodis.

Uzņēmumi, kuriem interesē šāds sadarbības modelis un kuri vēlas pilnveidot savu darbību, apsteigt sāncenšus un nostiprināt savas pozīcijas tirgū, aicināti sazināties ar Alberta Uzņēmumu grupu >>> https://www.alberts.lv/klienti/